Wrocławski powrót

Wrocław postanowił ponownie dołączyć do grupy miast goszczących turystyczne imprezy targowe. W dniach 6-8 lutego br. we wrocławskiej Hali Stulecia odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych - Turystyka Biznesowa, Podróże, Wellness & SPA.

Rynek imprez targowych w branży turystycznej wydaje się dość dobrze wypełniony, jednak Wrocław postanowił nań powrócić. Trudno ocenić, na ile imprezie pomógł fakt, że nie był to całkowity debiut, ale powrót po trzyletniej przerwie. Faktem jest, że mimo sporej konkurencji, organizatorom udało się przygotować imprezę, która sądząc po zainteresowaniu, ma szansę stać się ważną pozycją w kalendarzu targów turystycznych.


Goszczenie ponad dwustu wystawców z całego świata trzeba bowiem uznać za sukces. We wrocławskiej hali zaprezentowali się m.in. goście z RPA, Syrii czy Sri Lanki. Poza częścią handlową organizatorzy zadbali również o program konferencyjny. Branżowi uczestnicy targów mogli wziąć udział w spotkaniach merytorycznych współorganizowanych między innymi przez: Convention Bureau Wrocław, MPI Poland Club czy Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Można więc było na przykład na konferencji Marketing Destynacji dowiedzieć się, jak skutecznie promować swój kierunek. Inne konferencje to między innymi Event z Pomysłem, PR dla Regionów czy SPA Know How.



Zawsze sporo emocji wzbudzają konkursy i rankingi. W przypadku ogłoszonego przez organizatorów i Polską Izbę Turystyki Konkursu na Najlepsze Stoisko do wygrania poza certyfikatem było 6 metrów kwadratowych powierzchni na przyszłorocznych targach. I tak w kategorii: SPA & wellness wygrał Kompleks Wczasowo-Sanatoryjny Sandra SPA, w kategorii Podróże: MK Tramping, Martyna Adventure, zaś kategorii Regiony Turystyczne Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.




Wydanie: 10/2008, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail