Duże zmiany w Travelovo

Należący do giełdowego touroperatora Rainbow Tours S.A. portal Travelovo ogłosił plany zmian, jakie zostaną wprowadzone w latach 2009-2010. Jedną z podstawowych będzie wprowadzenie marki Tovo.pl, która zastąpi dotychczasowe Travelovo.pl. - Nasza Spółka zależna wprowadza ponadto zmiany w samej marce.

Krótsza nazwa Tovo.pl będzie łatwiejsza do zapamiętania, a jej unikatowość ułatwi promocję. Już od jakiegoś czasu wszyscy taką właśnie nazwą się posługujemy - informuje Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours. Zostanie również rozwinięta, będąca obecnie w opracowaniu technologia "white label". - White label jest rozwiązaniem dedykowanym do szybkiego uruchamiania, zwykle w 3-4 dni, serwisów w Programie Partnerskim. To gotowy produkt dla właścicieli stron www, chcących w szybkim czasie uruchomić na swojej stronie na przykład sprzedaż różnych usług turystycznych. Zachowujemy funkcjonalność przy jednoczesnej personalizacji strony pod względem kolorów, tła czy przycisków. Następnie zostaje uruchomiony serwis pod dowolną nazwą handlową.

Każdemu właścicielowi strony www damy możliwość darmowego uruchomienia serwisu on-line z pełną obsługą i zapleczem naszego Call Center. Dzięki stosowanym rozwiązaniom liczymy na zwiększenie zasięgu sprzedaży - mówi Artur Piwowar, prezes zarządu Travelovo. Projekt "white label" realizowany jest obecnie dla Pasazer.com. Ponadto we współpracy z Blue Media S.A. spółka realizuje go także dla całej sieci marketów bankowych, m.in. BZWBK, Raiffeisen, Nordea, BPH i innych. 17 lutego 2009 r. start zainaugurował serwis przygotowany dla Multibanku pod adresem http://www.multipasaz.tovo.pl. Sam portal uzyska nową szatę graficzną oraz nowe działy i nowe funkcje dla użytkowników. Ponadto - jak zapewniają przedstawiciele firmy - zostanie znacznie powiększona zawartość zarówno poprzez dodanie ofert kolejnych touroperatorów jak i sieci hotelowych.

Wydanie: 11/2008, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail