Sukces Travelport

Konferencja Razem osiągnąć sukces, odbywająca się 5 i 6 marca w centrum kongresowym Ossa, zorganizowana przez dostawcę globalnego systemu dystrybucji (GDS) Travelport, zgromadziła ok. 150 uczestników. Wzięły w niej udział osoby z najwyższego kierownictwa Travelport i delegaci z Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Szwecji, Norwegii, Finlandii oraz Danii.
Podczas spotkania zaprezentowano rozwiązania technologiczne oferowane przez Travelport, jak też poinformowano o planach na przyszłość. Konferencja składa się z prelekcji i specjalistycznych warsztatów adresowanych do przedstawicieli biur podróży, linii lotniczych, touroperatorów.



Wysoki poziom merytoryczny wszystkich prelekcji, jak też część rozrywkowa, w trakcie której wystąpiła jazzowa wokalistka Dorota Miśkiewicz, sprawiły, że uczestnicy wystawili imprezie wysokie noty.
Jeśli chodzi o plany rozwoju, to biuro regionalne w Warszawie zamierza dostarczyć dodatkowe wsparcie dla biur podróży w krajach bałtyckich i Polsce. W ciągu ostatniego roku otworzono też biura w Moskwie i Budapeszcie.
- Cieszymy się z odniesionych sukcesów w regionie, jakie miały miejsce od chwili ogłoszenia naszych inwestycji tutaj w ostatnim roku i spodziewamy się pracując razem z Marcinem (Pilarskim, regionalny szef Travelport GDS - przyp. red.) i jego zespołem w Europie Wschodniej i Północnej zwiększenia uwagi na naszych klientów w Polsce i krajach bałtyckich - podkreślił Niklas Andréen, dyrektor zarządzający Travelport GDS w regionie Europy Wschodniej. Travelport podpisał wiele umów z biurami podróży w regionie. Wprowadzono także nowe zapisy porozumień z czołowymi liniami lotniczymi w naszej części Europy.
Firma zamierza poszukiwać nowych rynków, na których będzie mogła wprowadzać swoje rozwiązania. Po obwieszczeniu o skoncentrowaniu się na Europie Wschodniej, dostawca GDS zapowiedział wiele nowych strategii partnerstwa włączając w to porozumienie z rosyjskim TCH w kwestii e-biletów, jak również wymienił listy intencyjne z touroperatorem WellCare Travel, który w Rosji prowadzi handel jako AlpOnline. Firma zamierza też rozszerzyć skład osobowy. - Inwestujemy w rekrutację zespołów regionalnych, którzy będą słuchać naszych konsumentów i rozumieć specyficzne potrzeby lokalnego rynku - podkreślił Niklas Andréen.





Wydanie: 11/2008, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail