Warsaw Destination Alliance

Od 6 lat działa na rzecz promowania wizerunku Warszawy, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej i biznesowej. Zajmuje się m.in. sprowadzaniem do miasta wielkich kongresów i konferencji. Działania reklamowo-promocyjne prowadzone przez Warsaw Destination Alliance kierowane są do biznesmenów i organizatorów kongresów, jak również do turystów indywidualnych. Kampanie promocyjne Warszawy zlecane przez WDA prezentowane są w renomowanych mediach, takich jak BBC World, CNN czy International Herald Tribune.




Wydanie: 11/2008, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail