ALL INCLUSIVE - wypoczynek na wysokim poziomie

Opcja all inclusive staje się coraz bardziej popularna wśród polskich turystów. Powstają nowe kierunki, wybierane są luksusowe obiekty i hotele. Oferta biur podróży w tym zakresie jest ciągle urozmaicana

rt_2009_03-35.jpg

All inclusive to formuła wakacji bez żadnych ograniczeń ze wszystkimi możliwymi wygodami. Jednym z utrudnień oferty all inclusive są różnorodne standardy w zależności od hotelu i kraju, w którym przebywa turysta. Standardem są przeważnie trzy posiłki dziennie i swobodny dostęp do napojów przez cały dzień. Jeżeli nie jest to zapewnione, nie możemy mówić o all inclusive, czyli "wakacjach bez pieniędzy". Niektóre biura podróży mają swoje standardy odnośnie do ofert all inclusive. Należy pamiętać, że ceny wycieczek bardzo się od siebie różnią, różny jest bowiem zakres all inclusive.


Wzrastająca popularność

Mimo kilku utrudnień z, roku na rok opcja ta cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony turystów. Jest przede wszystkim niewiele droższa od zwykłych wycieczek, na których turysta płaci dodatkowo z własnej kieszeni za napoje, snaki, lody i inne przyjemności. Za wykupioną wycieczkę płaci się raz, a przebywając w hotelu nie wydaje się dodatkowych pieniędzy. Dużym udogodnieniem jest brak potrzeby noszenia pieniędzy, których trzeba ciągle pilnować na plaży czy basenie.

Jedną z zalet jest czysta kalkulacja. All inclusive to wspaniała oferta dla rodzin z dziećmi, które ciągle mają ochotę na słodycze, lody i napoje. Wtedy nie muszą się już martwić o dodatkowe wydatki. W standardowym all inclusive obserwujemy coraz częściej możliwość korzystania z restauracji ş la carte. Popularne jest również uprawianie sportu: gra w siatkówkę czy tenisa. Opcja all inclusive jest niestety rzadziej spotykana w hotelach położonych w Europie.


Jednym z powodów jest cena oferowanych usług, a także takie czynniki, jak ceny euro czy sezonowość. Oferta all inclusive jest najczęściej stosowana w krajach położonych nad Morzem Śródziemnym, czyli we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Chorwacji i Bułgarii. Należy...

Wydanie: 11/2008, PRODUKT TURYSTYCZNY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail