Podlaskie targi

O walorach turystycznych polskiej ściany wschodniej nie trzeba nikogo przekonywać. O rozwoju branży turystycznej na Podlasiu świadczą odbywające się w Białymstoku od ponad 10 lat targi. W tym roku Podlaskie Targi Turystyczne, które odbyły się 20-22 marca w Hali Sportowej Uniwersytetu w Białymstoku, zgromadziły 345 wystawców (rok wcześniej było ich 299).


Imprezę odwiedziło około 10 tys. gości. Jak zwykle na targach wręczano również nagrody i wyróżnienia. Pierwszą nagrodę "Za najlepszą prezentację stoiska" otrzymało stoisko Ziemi Łomżyńskiej i Turlomza.pl. W kategorii "Za najlepszą ofertę przyjazdową do regionu" wygrała Polska Izba Turystyki Oddział Podlaski za ofertę biur turystycznych "Junior" i "Invest Nord". Nagroda w tej kategorii jest niezwykle praktyczna i dla zwycięzcy pożyteczna. Jest nią bowiem kampania medialna w telewizji, prasie i radiu.

Podczas targów odbyło się dwudniowe Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych zorganizowane przez Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną. Uczestniczyli w nim przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej i ośmiu Regionalnych Organizacji Turystycznych. Po zakończeniu obrad uczestnicy imprezy zwiedzili Białystok szlakiem Jana Klemensa Branickiego, a wieczorem mieli okazję poznać smak kuchni podlaskiej podczas imprezy integracyjnej dla wystawców "Puszczańskie Hołubce" w Centrum Konferencyjno-Bankietowym "Knieja" w Supraślu. Drugiego dnia odbył się study tour po Puszczy Białowieskiej.

Wydanie: 12/2008, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail