Komputerowy system zarządzania konferencją

rt_2009_04-19.jpgWyzwanie, jakim jest organizacja spotkania biznesowego, zwłaszcza jego aspekt techniczny, stało się łatwiejsze w realizacji za sprawą komputerowego systemu administrowania imprezą. Na polskim rynku bowiem jest dostępne oprogramowanie do zarządzania i administrowania uczestnikami konferencji, gali biznesowych i targów


Przygotowanie zaproszeń i wysłanie ich do uczestników w przypadku imprez masowych jest czasochłonne, nie mówiąc już o rejestracji dużej liczby zaproszonych gości. Zatrudnianie sztabu ludzi tylko i wyłącznie w celu prowadzenia ewidencji nie jest już potrzebne. Organizatorzy te zadania mogą powierzyć firmom zewnętrznym, oferującym tego typu oprogramowanie.


Komputerowy system administrowania imprezą biznesową umożliwia wysyłkę zaproszeń drogą mailową wraz z osobistymi kodami dostępu, rejestrację on-line oraz jej stały monitoring i panel administracyjny, wysyłkę zaproszeń wraz z indywidualnymi kartami plastikowymi z kodem cyfrowym w desing eventu, projektowanie graficzne, zarządzanie miejscami siedzącymi, płatnościami i kontyngentami hotelowymi oraz check-in przed imprezą. Koszty obsługi za pomocą takiego systemu kalkulowane są indywidualnie i zależne od stopnia zaawansowania systemu, jaki zostanie użyty.


Oparte na nowoczesnych aplikacjach internetowych komputerowe systemy zarządzania spotkaniami biznesowymi nie tylko rozwiązują problem rejestracji, ale dają możliwość monitorowania imprezy. Dzięki temu można sprawdzić statut uczestnika, tzn. czy dana osoba przybyła na spotkanie, czy zameldowała się w hotelu w przypadku uruchomienia tego typu aplikacji, gdzie aktualnie przebywa, jeśli np. odbywa się jednocześnie kilka warsztatów tematycznych.


Poza tym system ułatwia sprawdzenie, kto uczestniczył w jakiej sesji. Organizator konferencji ma bowiem dostęp w bieżący status projektu. I co jest tu niezwykle istotne, na każdym etapie można dokonywać zmian, gdyż system zapewnia ciągłą aktualizację. Poza tym po imprezie możliwy jest eksport danych do opracowania i jej oceny. Wszytkie systemy obejmują ankietę w postaci elektornicznej, dlatego podsumowanie konferencji odbywa się szybko i sprawnie.



Wydanie: 12/2008, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail