Skargi na transport

W 2008 roku ponad 62 000 osób zwróciło się bezpośrednio lub za pośrednictwem internetu do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (European Censumer Centres, ECC-Net) w celu uzyskania informacji lub pomocy prawnej w sprawach dotyczących problemów transgranicznych. W ubiegłym roku większość spraw prowadzonych przez Centra Sieci ECC-Net była związana z transportem (33 proc.,
z tego 80 proc. dotyczyło usług linii lotniczych - opóźnienia, odwołania, problemy z bagażem), usługami rekreacyjnymi (25 proc.) oraz hotelarskimi
i restauracyjnymi (13 proc.).


Wydanie: 5/2009, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail