Czas rekompensaty dla klientów Kopernika

Proces koordynowania formalności niezbędnych do uzyskania zwrotu kosztów poniesionych przez klientów upadłego Kopernika został właśnie sfinalizowany przez TU EUROPA SA. - Po niespełna 1,5 miesiąca od momentu ogłoszenia upadłości przez biuro podróży Kopernik Sp. z o.o. przekazaliśmy pakiet danych Marszałkowi Województwa Mazowieckiego, w którego gestii leży sfinalizowanie przedsięwzięcia oraz wypłata świadczeń - mówi Bogdan Frąckiewicz, Wiceprezes TU EUROPA SA. - Jednocześnie pragnę podkreślić naszą niezmienną gotowość do wypłaty na wezwanie Marszałka środków zgodnych z gwarancją ubezpieczeniową - zapewnia Frąckiewicz. Stosując się do wytycznych Marszałka Województwa Mazowieckiego, TU EUROPA SA do 10 września br. odpowiadała za całość działań związanych z kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do wypłaty świadczeń. Wszelkie kolejne zgłoszenia należy kierować bezpośrednio na ręce Marszałka Województwa Mazowieckiego. Zgodnie z udzieloną gwarancją ubezpieczeniową przez TU EUROPA SA zaspokajane będą roszczenia klientów Kopernik Sp. z o.o., którzy podpisali umowy w okresie od 15 marca 2009 roku.

Wydanie: 5/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail