Travelport z Galileo i Worldspan

W pierwszych dniach września sfinalizowana została operacja przejęcia spółki Galileo Polska, uprzednio zarządzanej przez firmę Galileo Distribution System Ltd. przez Travelport GDS. Oznacza to połączenie w jednej firmie systemów Galileo i Worldspan. Proces łączenia dwóch GDS-ów Galileo i Worldspan w skali Travelport GDS trwał od dawna, został on zakończony poprzez oficjalne połączenie obu zespołów. Rynek Europy Środkowo-Wschodniej jest postrzegany przez specjalistów z Travelportu jako posiadający bardzo wysoki potencjał wzrostu.

rt_2009_09-12.jpg

W związku z tym połączenie obu firm nie oznacza zwolnień, ale ma wręcz przynieść powiększenie zespołu. W ubiegłym roku Travelport GDS zapowiedział zwiększenie koncentracji działań i inwestycji...

Wydanie: 5/2009, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail