Rainbow Tours podsumowuje sezon

Już od kilku lat klienci giełdowego touroperatora najchętniej wybierają letni wypoczynek w krajach basenu Morza Śródziemnego. W kończącym się sezonie bardzo dużą popularnością cieszyły się nowości z oferty Rainbow Tours, na przykład wyjazdy Ely & drive. W tym roku z letniej oferty touroperatora skorzystało ponad 100 tysięcy turystów.


Znaleźli się wśród nich zarówno amatorzy aktywnego wypoczynku, jak i wylegiwania się na plaży. Ci pierwsi najczęściej decydowali się na wyjazdy typu City Tours oraz wycieczki objazdowe. Największym powodzeniem w tej grupie klientów cieszyły się Chiny, Tajlandia, Turcja, Grecja i Chorwacja. Miłośnicy wyjazdów pobytowych najczęściej wyjeżdżali do Grecji, Hiszpanii, Chorwacji, Turcji i Egiptu. Większość z nich wybierała wyżywienie w formule dwóch posiłków lub all inclusive. Stosunkowo mało klientów decydowało się na pobyt tylko ze śniadaniem. - Takie wybory wynikają także ze specyfiki kraju, do którego się jedzie. W miejscach postrzeganych jako egzotyczne kulinarnie, turyści mniej chętnie korzystają z miejscowych restauracji. W Europie już chętniej wybierają jedzenie poza hotelem - komentuje Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours. Wśród nowości zaproponowanych przez Rainbow Tours na lato 2009 największym powodzeniem cieszyła się Sardynia z Korsyką oraz Islandia. Zwolennicy niezależności, którzy chcieli przy okazji zwiedzić nowe miejsca, decydowali się na wyjazdy w formule Ely & drive, z samochodem w pakiecie. Najpopularniejszymi kierunkami były Andaluzja, Grecja, Sardynia i Sycylia.

Wydanie: 6/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail