Regionalne centrum Amadeusa

Firma Amadeus otworzyła w Warszawie Solution Centre, czyli centrum rozwiązań technologicznych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej (ang. CESE - Central Eastern and Southern Europe).


Nowy ośrodek kreować będzie rozwiązania wspierające funkcjonowanie biur podróży z regionu CESE, w tym aplikacje obsługujące sprzedaż zarówno tradycyjną, jak i internetową oraz produkty typu business management. Centrum technologiczne, całkowicie zorientowane na kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej, umożliwi firmie Amadeus szybsze wprowadzanie na rynek innowacyjnych rozwiązań oraz ich lepsze dostosowanie do konkretnych potrzeb klientów z regionu CESE.


Dodatkowo, centrum świadczyć będzie wsparcie dla lokalnego personelu technicznego 32 krajów tego regionu, w których obecna jest firma Amadeus - od Rosji po Polskę i od Estonii po Turcję. Solution Centre zdecydowano się ulokować w Warszawie - Polska jest bowiem dla branży turystycznej dużym i stabilnym rynkiem o wysokim zaawansowaniu technologicznym klientów. Widoczne jest tu duże zapotrzebowanie biur podróży na wyrafinowane rozwiązania technologiczne, zapewniające zwiększenie efektywności działania firm i wzrost jakości usług świadczonych klientom. Szefem warszawskiego Solution Centre będzie Jean Marc Garzulino. W prowadzeniu centrum będzie pomocne jego doświadczenie w dziedzinie rozwijania produktów i sprzedaży, zdobyte w centralnym ośrodku firmy Amadeus w Nicei. Dodatkowo Jean Marc Garzulino specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu ośrodków podobnych do utworzonego w Polsce. 

Wydanie: 6/2009, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail