Efektywne wykorzystanie usług wirtualnych

Beata Mosór
Kierownik Sekcji PR w NetArt (serwis nazwa.pl)

Promocja firmy w internecie pomaga w pozyskaniu nowych klientów. Dlatego firmy inwestują coraz większe środki w ten rodzaj reklamy. Jednak zakupienie domeny, serwera i firmowej strony WWW nie jest metą w drodze do sukcesu, lecz jedynie jej początkiem.



rt_2009_11-33.jpg


Wiele przedsiębiorstw o tym zapomina. Skutkuje to niewykorzystywaniem w stu procentach potencjału posiadanych usług. Tym samym przedsiębiorstwo zarabia mniej, niż mogłoby zarobić. Reklama internetowa kusi swoim niskim kosztem. Firmy coraz częściej opierają swoje działania promocyjne na tym medium. Idąc w ślady innych, wykupują one usługi wirtualne i czekają na profity. Jednak podobnie jak z innymi formami reklamy, inwestycje to nie wszystko. Najważniejsze jest optymalne wykorzystanie posiadanych narzędzi.


Promocja firmy

Usługi wirtualne są kupowane przez firmy, w celu zachęcenia potencjalnych klientów do korzystania z usług przedsiębiorstwa. Mają one oddziaływać na postrzeganie firmy w jej otoczeniu. Najważniejsze jest, aby sprawiała wrażenie profesjonalnego i godnego zaufania usługodawcy i kontrahenta. Aby osiągnąć taki efekt, należy działania promocyjne oprzeć na mocnym fundamencie.


Może nim być adres, prowadzący do firmowej strony WWW. Rejestrując go należy pamiętać, że w świadomości klientów będzie on identyfikowany z firmą. Dlatego powinien być łatwy do zapamiętania. Idealny adres jest krótki i logiczny. Tak utworzona domena powinna być eksponowana we wszystkich kanałach promocji, jakie używane są przez przedsiębiorstwo. Podstawą jest umieszczanie domeny na firmowym papierze oraz wizytówkach, a także na typowych gadżetach reklamowych, takich jak długopisy i kubki.


Również akcje marketingowe związane z użyciem tzw. reklamy outdoorowej, czyli wszelkiego rodzaje banery albo reklama na samochodach firmowych, powinny zawierać wyeksponowany adres WWW. Nie wolno zapominać o kampaniach medialnych np. w prasie i radiu. Kreacje powinny zachęcać do zapoznania się z ofertą zamieszczoną pod danym adresem. Wszystkie te zabiegi mają spowodować, że potencjalny klient będzie często spotykał się z domeną, co sprawi, że znajdzie ona stałe miejsce w jego pamięci. Jeżeli internauta z ciekawości odwiedzi...

Wydanie: 7/2009, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail