Zimowy LOT

Na specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej, 26 listopada, dziennikarze mieli okazję zapoznać się z ofertą zimową PLL LOT. Polski przewoźnik postanowił, pomimo rosnącej konkurencji, zdobyć względy klientów wybierających się na narty.


Okres zimowy, jako czas, w którym znacznie spada wykorzystanie samolotów, jest ważny dla ogólnych wyników finansowych. Linie, którym uda się w tym czasie zminimalizować przestoje i liczbę wożonych pustych miejsc, mogą znacząco poprawić swoje wyniki. Pośród nowych zaproponowanych taryf, od 30 listopada obowiązuje Taryfa Rodzinna. Korzystając z niej, klupując bilet dla osoby dorosłej, jedno dziecko może polecieć ponosząc tylko koszty opłat. Terminy, w jakich można skorzystać z tej oferty, dostosowane są do terminów ferii szkolnych w poszczególnych województwach. Inną nową ofertą jest PROMOLOT. Z promocyjnych cen w ramach tej taryfy można skorzystać rezerwując bilety przez stronę internetową przewoźnika, co najmniej na 45 dni przed wylotem.


W ten sposób przewoźnik chce zachęcić klientów do jak najwcześniejszych rezerwacji oraz do korzystania przy rezerwacji z internetu. Interesująca jest również oferta LOT Charters. W jej ramach uruchomiono nowe połączenia do atrakcyjnych dla narciarzy miejscowości. Nowością jest przewóz sprzętu narciarskiego do 10 kg bez żadnych opłat. Podczas konferencji dyrektor biura czarterów Andrzej P. Kobielski poinformował, że powrót pod własną marką naszego narodowego przewoźnika na rynek czarterów trzeba uznać za udany, gdyż plan przewiezienia 400 tys. pasażerów do końca roku został zrealizowany już w końcu listopada.

Wydanie: 8/2009, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail