Myszka Miki dla Polaków

Paryski Disneyland nawiązał współpracę w zakresie sprzedaży pakietów rodzinnych z wiodącym tour- operatorem, TUI Poland, w portfolio którego znajdują się marki: Scan Holiday oraz TUI. Propozycje zabawy w magicznym świecie Myszki Miki umieszczono w specjalnym katalogu eksperta od rodzinnych wakacji - Scan Holiday.



Oferta paryskiego Disneylandu dostępna jest od dziś w każdym z ponad 750 biur podróży ze znakiem Scan Holiday. Propozycja Disneylandu i Scan Holiday dla polskich rodzin to pakiety: kilkudniowe wejściówki do 2 położonych obok siebie parków rozrywki Disneya w Paryżu połączone z pobytem w jednym z aż 9 hoteli sąsiadujących z parkami. Wejściówki pozwalają na korzystanie bez ograniczeń z ponad 50 atrakcji parków Disneyland i Walt Disney Studios. - Polska to ważny dla nas rynek. Obserwując wzrost liczby Polaków odwiedzających paryski Disneyland, w marcu ubiegłego roku postanowiliśmy otworzyć przedstawicielstwo w Warszawie - powiedziała Ginger Taggart, dyrektor sprzedaży paryskiego Disneylandu na rynkach wschodzących podczas konferencji dla polskich mediów w Warszawie. W zeszłym roku Myszkę Miki i jej kompanów podziwiało 30 tys. naszych rodaków.

Wydanie: 10/2009, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail