Egipt- tu wszystko się zaczyna

Ręcznie kaligrafowany symbol wieczności - Ankh na niebieskim tle, nawiązującym barwą do kamienia lapis lazuli (wykorzystywanego w biżuterii już od starożytności) oraz ze złotymi elementami kojarzonymi z państwem faraonów to nowe logo Egiptu. Pojawiło się ono w kampanii promującej turystykę kraju nad Nilem.



Logo opatrzone jest hasłem: Egipt - tu wszystko się zaczyna. Logo oraz slogan mają przypominać, że Egipt jest nie tylko miejscem początku wielkiej cywilizacji, ale również celem turystycznych podróży, źródłem nowych doświadczeń, bogatych osobistych przeżyć oraz niepowtarzalnych historii do opowiedzenia.


Nowa kampania Egiptu, prowadzona równoległe w 26 krajach, w tym w Polsce, obejmuje zupełnie nową, zintegrowaną komunikację marketingową wykorzystującą różnorodne narzędzia (prasę, telewizję, internet). Kampania w mediach drukowanych będzie przedstawiać najciekawsze i potencjalne atrakcje turystyczne Egiptu. Na potrzeby polskiego rynku wybrano 4 artystyczne zdjęcia-obrazy, pokazujące cztery różne oblicza Egiptu: piramidy, świat nadmorskich kurortów, noc w Kairze i pustynię - jej symbolem jest Biała Pustynia, największa atrakcja turystyczna dla przyjezdnych.


Na każdym obrazku obecny jest człowiek: przy piramidach jest to blond włosa kobieta, przy kurorcie roześmiane dziecko, przy pustyni Beduin, a przy nocy w Kairze nowoczesna, tańcząca Egipcjanka. 30-sekundowe spoty w metrze i 60-sekundowe w telewizji, w konwencji ocierającej się o baśń, pokazują Egipt jako idealne miejsce dla rodziny z dziećmi. Obecna oficjalna strona internetowa została przystosowana do nowej kampanii w taki sposób, aby zapewnić odwiedzającym właściwą przestrzeń do zamieszczania wpisów na temat wrażeń z Egiptu. www.egypt.travel.

Wydanie: 11/2009, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail