Nowa strategia Triady

rt_2010_11-10.jpgNowy katalog na Lato 2011, a w nim oferty nowych miejsc wypoczynku, połączeń i hoteli, a także małą „rewolucję” w systemie oceny obiektów zaprezentował prezes TUI Piotr Zawistowski podczas konferencji prasowej w warszawskiej siedzibie firmy przy ul. Nowogrodzkiej 42. Te zmiany to efekt nowej strategii firmy, która niedawno zredukowała zarząd z pięciu do jednej osoby. Katalog z okładką nawiązującą wyraźnie do słynnego „coveru” National Geographic (podobnym tropem egzotycznych twarzy poszło wcześniej kilka innych biur podróży) – to prawdziwa cegła. Ma 416 stron. W środku rzeczywiście przebogata oferta wyjazdowa, uzupełniona na rok następny o nowe destynacje. Są to: Gran Canaria, Djerba, hiszpańska Costa Almeria. Bardzo ciekawe...

Wydanie: 6/2010, FIRMY I LUDZIE
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail