Rainbow będzie dalej przejmować

Giełdowy Rainbow Tours ma dobrą passę. W najbliższych dwóch latach planuje znaczny wzrost sprzedaży, przychodów i zysku netto. Jednocześnie generalnie obniża ceny swoich wycieczek w przyszłym roku o 10–15% (nie wszystkich, na przykład objazdówki do krajów bałtyckich czy na Ukrainę wzrosły o 50–70 zł, ale nadal jest to dobrze skalkulowana cena w stosunku do oferowanego produktu).


W trzech osobnych katalogach na Lato 2011 (dwóch „wypoczynkowych” i jednym objazdowo-pobytowym) prezentuje 700 stron ofert, 293 hotele, 133 objazdówki, 47 destynacji i do 27% rabatu. Są w tym 84 nowe obiekty, więcej hoteli all inclusive i więcej pokoi rodzinnych w dwóch wersjach: budżetowej, czyli małe pokoiki w formule dwa łóżka i dostawka, oraz droższej, czyli rodzaj apartamentu z dwoma połączonymi pokojami. Nowe kierunki pobytowe to rumuńska, znana z piaszczystych plaż Mamaia w pobliżu Warny, równie „plażowa” Albena w Bułgarii i grecka wyspa Kos. Oprócz tego są nowe wycieczki objazdowe do Syrii, Libanu i Gruzji czy „Wielkoruskim szlakiem”. Z egzotyki należy wymienić Jawę i Bali. Nowością są Figlokluby, wzorowane, do czego przyznaje się prezes Grzegorz Baszczyński, na tych organizowanych przez Scan Holiday, ale „lepsze”, bo oparte na kadrze z wykształceniem pedagogicznym i przeszkoleniem w Akademii Rainbow Tours.


Kolejne novum to wprowadzenie klasy biznes w polskiej linii czarterowej Enter Air, którą latają klienci biura (8 samolotów Boeing 737) w cenie od 330 zł w obie strony. Ruszyła też nowa kampania reklamowa w mediach pod hasłem „Wakacje za darmo” – autor najciekawszego zdjęcia z urlopu otrzyma możliwość corocznego wypoczynku z Rainbow za darmo do końca życia. W przyszłym roku dojdzie też do kolejnego, co najmniej jednego przejęcia (po tegorocznym przejęciu BeeFree Holidays, które wyodrębniło się z Exim Tours w 2009 r. i w pierwszym roku działalności osiągnęło 70 mln zł przychodów, a także zdobyło 40 tys. klientów). – Prowadzimy rozmowy z kilkoma podmiotami, ale nie chcę zdradzać szczegółów – oświadczył Baszczyński na konferencji dla mediów zorganizowanej 23 listopada w restauracji El Greco przy ul. Grzybowskiej w Warszawie.

Wydanie: 7/2010, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail