www w zgodzie z prawem

rt_2010_12-51.jpgTreści w internecie są dziś w zdecydowanej większości bezpłatne. Mamy do nich praktycznie nieograniczony dostęp – możemy je czytać, możemy się nimi dzielić ze znajomymi, możemy je w końcu też wydrukować i odłożyć na półkę w celach tzw. „dozwolonego użytku osobistego”. A czy możemy je swobodnie kopiować na stronę naszego biura podróży czy hotelu?


Waga treści

Strona internetowa to dziś konieczność, żeby nie pow iedzieć, w a r u ne k ist nienia na rynku. Rzadko aktualizowana witryna w sieci, zawierająca jedynie ofertę naszych usług lub produktów, może nie być wystarczająca, by odnieść sukces lub zdobyć przewagę nad konkurencją. Co jeszcze na niej powinniśmy zamieszczać, by zdobyć zaufanie klientów, a przy tym nie popaść w konflikt z prawem? Przedsiębiorstwa w branży turystycznej coraz częściej zlecają wykonanie lub poprawki swoich stron internetowych wyspecjalizowanym w tego typu usługach firmom. Muszą one sprostać nie tylko wymaganiom odnoszącym się do funkcjonalności czy wyglądu, ale też optymalizować treść na stronie pod wyszukiwarki. Innymi słowy, to, jaką treść zamieścimy w naszej witrynie, będzie miało wpływ na naszą pozycję w wynikach wyszukiwania i bezpośrednio przekładało się na liczbę odwiedzin potencjalnych klientów.


Jak podkreśla Katarzyna Olechnowicz, dyrektor działu usług marketingowych w firmie Profitroom, poza podstawowymi informacjami o produkcie czy usłudze warto regularnie zamieszczać też inne treści: – Im więcej aktualności o naszym obiekcie czy usłudze, tym lepiej. Warto umieszczać wszelkie oferty specjalne z dużym wyprzedzeniem czasowym, ciekawe informacje z branży czy z życia naszej firmy. Potencjalni klienci kupują dziś wzrokiem. Oprócz szczegółowych opisów niezbędnym elementem są zdjęcia: – Turyści chcą wiedzieć, za ile jadą i jakie warunki czekają na nich na miejscu. Najgorszą rzeczą jest zamieszczenie małych lub nieatrakcyjnych zdjęć w zestawieniu z wysoką ceną oferty. To z pewnością nie wpłynie pozytywnie na postrzeganie naszej witryny przez potencjalnych klientów – tłumaczy Katarzyna Olechnowicz.


Prawo autorskie

Regularnie aktualizowana strona o ciekawych treściach będzie miała pozytywny wpływ nie tylko na naszą...

Wydanie: 7/2010, PRAWO
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail