Jakość obsługi i cena najważniejsze dla e-klientów

Najnowsze badanie firmy konsultingowej Tealeaf
pokazuje, że 9 na 10 osób dokonujących
internetowych zakupów usług i produktów turystycznych,
robi to za każdym razem u innego
sprzedawcy. Dwa najwyższe priorytety, jakimi
kierują się badani konsumenci przy wyborze sprzedawcy, to
jakość obsługi klienta i cena. Ponad jedna trzecia ankietowanych
wyszukuje oferty wyjazdów w internecie, a 25% z nich dokonuje
zakupu online. Do najważniejszych aspektów, wymienianych
przez badanych klientów, należą: cena (64 proc.), łatwość
nawigacji w serwisie (44 proc.) oraz brak błędów (22 proc.).
Co...

Wydanie: 8/2010, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail