Podlaski regres − analiza

Dr Kazimierz Niewiadomski

Wyższa Szkoła Menedżerska w Białymstoku
Wydział Turystyki
i Rekreacji



W Strategii rozwoju województwa podlaskiego realizowanej w ostatnim dziesięcioleciu (do 2010 r.)
właśnie turystyce nadano rangę „lokomotywy rozwoju i źródła koniunktury dla innych branż
produkcji i usług”. Rzeczywistość okazała się jednak bardziej złożona.



Pod względem ogólnego ruchu turystycznego mierzonego
liczbą udzielonych noclegów (862,9 tys. w 2009 r.) województwo
podlaskie plasuje się na przedostatnim miejscu w kraju (po
województwie opolskim, które jest jednak ponad dwukrotnie
mniejsze). W przeliczeniu na 1000 mieszkańców jest on dokładnie
o połowę mniejszy niż średnia krajowa, a w latach
2000–2009 skurczył się o prawie 6 proc. (średnio w kraju wzrósł
o 13 proc). W tym samym czasie liczba miejsc noclegowych
zmniejszyła się o prawie 1/3 (w...

Wydanie: 9/2010, MARKETING I PROMOCJA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail