Z czym do klienta?

Rozpoczynamy nowy cykl. Poprosiliśmy naszych znajomych i przyjaciół o ocenę biur podróży, z których usług korzystają. Co miesiąc nasi przedstawiciele incognito będą odwiedzać różne – małe i duże – firmy turystyczne, a wyniki ich ocen będziemy zamieszczać na łamach Rynku Turystycznego. Będą to oczywiście subiektywne oceny osób niezwiązanych zawodowo z turystyką, a więc pozwolą nam wszystkim zorientować się, jak nas widza klienci. Ta rubryka niczego oczywiście nie przesądzi. Firma, która otrzyma od nas mało punktów, może mieć fantastyczne wyniki finansowe. Jednak jeśli nie znamy jakiegoś biura, może nasza ocena pomoże w decyzji, czy warto z nim współpracować, może też właściciele po lekturze uwag zmienią coś na lepsze, może podejrzą coś interesującego u innych.



W każdej kategorii można otrzymać od 0 do 6 gwiazdek i w każdej kategorii oceniamy po kilka elementów.

a) położenie biura: m.in. dostępność dla klientów, dobre oznakowanie, witryna

b) wnętrze: m.in. wystrój, funkcjonalność, odpowiednia liczba miejsc do siedzenia dla gości, dobre oświetlenie, dostępne katalogi, dodatki typu woda dla klienta, ekrany z wyświetlanymi obiektami etc.

c) załoga: m.in. kompetencja, uprzejmość, jak zajmują się gościem, jak są sprawni, jak się znają na sprzedawanym produkcie, godziny i dni pracy

d) oferta (nawet jeśli biuro sprzedaje tylko jeden kierunek): m.in. obszerność oferty, różnorodność, oferta dla rodzin, singli, dzieci, krótkie, długie pobyty, terminy przez cały rok, różne ceny, zniżki dla stałych klientów, akcje promocyjne, bonusy, programy lojalnościowe

e) internet, katalogi, płatności: m.in. czy jest możliwość zakupu i płatności przez internet, czy jest możliwość rezerwacji przez telefon, katalogi papierowe, broszury





Biuro Podróży WULKAN
rt_2011_03-87.jpgWarszawa – Targówek, ul. Kondratowicza 22

4.8

a) położenie biura ***** biuro na parterze wieżowca, w idealnym miejscu Targówka 100 metrów do ratusza, tuż obok jest kilka oddziałów banków, brakuje bardziej widocznego z chodnika oznakowania, może „potykacza”.

b) wnętrze **** przy każdym biurku po dwa krzesła, foldery touroperatorów wyłożone na długim parapecie, oszczędna dekoracja.

c) załoga **** obsługa uprzejma chociaż traci cierpliwość przy dociekliwych...

Wydanie: 11/2010, Z CZYM DO KLIENTA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail