Polacy polubili Finnair

Od stycznia do kwietnia 2011 r. ruch w ramach lotów z Polski liniami Finnair wzrósł o 36 proc. w porównaniu do tego samego okresu w roku 2010. Szczególnie silny wzrost odnotowano w przypadku lotów Finnair do Azji – ich popularność wzrosła o prawie 45 proc. Jednocześnie liczba pasażerów podróżujących klasą biznesową zwiększyła się o ponad 117 proc. Przychody Finnair ze sprzedaży w Polsce były większe o 50 proc. w porównaniu z okresem styczeń – kwiecień 2010 roku.


Jak podkreśla Juhani Nuoramo, dyrektor ds. sprzedaży Finnair dla Polski i Europy Środkowo-Wschodnie: – Podczas gdy całkowity ruch na trasach z Polski do Azji wzrósł w tym okresie o 45 proc., w przypadku pasażerów klasy biznesowej ruch na tych samych trasach wzrósł aż o 156 proc. Finnair wzmacnia swoją pozycję na rynku i staje się preferowanym przewoźnikiem w podróżach do Azji. Popularność podróży klasą biznesową w ramach lotów Finnair wylatujących z Polski wzrosła łącznie o ponad 117 proc. Przychody Finnair ze sprzedaży w Polsce zwiększyły się o 50 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2010 roku. W rozbiciu na poszczególne miasta azjatyckie w szczególności wzrosła popularność Bangkoku, Seulu, Hongkongu i Szanghaju. 28 marca linie Finnair rozpoczęły codzienne loty z Gdańska do Helsinek we współpracy z liniami Finncomm Airlines, dzięki czemu azjatyckie miasta z oferty Finnair stały się łatwiej dostępne z północy Polski. Nuoramo spodziewa się, że ruch na trasach azjatyckich będzie nadal rósł dzięki nowemu codziennemu połączeniu do Singapuru, które zostało uruchomione 30 maja.

Wydanie: 2/2011, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail