Czy polska turystyka skorzysta i w jaki sposób na EURO 2012?

To będzie impuls do dalszej pracy

EURO 2012 to wydarzenie - magnes dla turystów, którzy zaintrygowani wszechstronną reklamą gospodarzy rozgrywek, będą chcieli sprawdzić, czy rzeczywiście jest tak ciekawie. W turystyce istotą dobrej oferty danego miejsca jest zdolność przyciągnięcia turysty powtórnie. Jeśli przed EURO Polska okaże się atrakcyjna – a ma ku temu wielką szansę, to po EURO, turyści i kibice wrócą. Zmieniająca się infrastruktura, coraz bardziej profesjonalne usługi turystyczne, pojawiające się oferty turystyczne dedykowane konkretnym grupom klientów, powodują zainteresowanie turystów. Potrafimy tworzyć produkty turystyczne, ciekawe, unikatowe i o wysokim standardzie. Samo wydarzenie piłkarskie będzie niewątpliwie wielkim egzaminem logistyki dla organizatorów, pokonaniem już dziś widocznych trudności komunikacyjnych i językowych. Niemniej jednak oceniana też będzie atmosfera, jaką polska turystyka będzie w stanie stworzyć. Usługi hotelarskie, gastronomiczne, transportowe czy informacyjne, to w dużej części praca ludzka, tak więc ambasadorami kraju będą nie tylko atrakcje, wydarzenia, ale przede wszystkim ludzie i ich nastawienie na turystów i na zaspokojenie ich potrzeb. Zdaję sobie sprawę, jakim ważnym jest wyzwaniem dla nas wszystkich, również dla regionu pomorskiego. Przygotowujemy Zintegrowany system informacji turystycznej, wspieramy rozwój regionalnych produktów turystycznych, szkolimy przyszłe kadry, wykorzystując fundusze unijne.

Marta Chełkowska
Dyrektor Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej



Nadal jestem optymistą
rt_2011_07-52.jpg
Pomimo licznych doniesień o opóźnieniach w budowie stadionu czy dróg i autostrad, nadal jestem optymistą co do przyszłorocznych ME Euro 2012. Zdaję sobie sprawę, że kibice będą zainteresowani przede wszystkim wydarzeniem piłkarskim, a ich aktywność będzie się koncentrować na stadionach i strefach kibica. O stronę organizacyjną części sportowej ME jestem spokojny, bo odpowiedzialna za nią jest UEFA, a mecze międzynarodowe na pewno wywołują mniej emocji niż kultowe spotkania np. Lecha Poznań z Legią Warszawa. Rolą branży turystycznej,...

Wydanie: 3/2011, KRYTYCZNYM OKIEM
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail