Fuzja targowa

Meetings Poland Sp. z o.o. – organizator targów turystyki biznesowej Meetings Poland
Expo oraz Fairex Sp. z o.o. – organizator Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM
Warsaw, połączyły swoje siły tworząc nową imprezę targową pod nazwą ITM Business
Tourism. Będą to specjalistyczne targi branży konferencyjno-kongresowej, dziedziny,
która w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Ekspozycje wystawców wzbogacone
zostaną o liczne seminaria dla profesjonalnych organizatorów spotkań firmowych, eventów
i szkoleń, a także warsztaty i wizyty studyjne zagranicznych partnerów. Targi odbędą się
w Warszawie w dniach 27–29 stycznia 2012 roku w Centrum Wystawienniczym EXPO
XXI przy ul. Prądzyńskiego w ramach targów ITM Warsaw.
ITM Business Tourism to nowa platforma spotkań, wymiany kontaktów i doświadczeń
branży turystyki biznesowej, zarówno polskiej, jak i zagranicznej. W specjalnej, zamkniętej
Strefie Biznes planiści i zleceniodawcy konferencji otrzymają możliwość poznania szerokiej,
bieżącej oferty narzędzi promocji i rozwiązań organizacji profesjonalnych imprez i wydarzeń.
Przedstawiciele świata hotelarskiego i inni usługodawcy otrzymają bezpośredni dostęp do
najnowszych technologii, narzędzi sprzedaży i marketingu. Wystawcy spotkają potencjalnych
klientów nie tylko z aglomeracji warszawskiej, ale z całego kraju i z zagranicy.
Targi ITM Warsaw to międzynarodowe targi turystyczne, których pierwsza edycja miała
miejsce w styczniu 2011 r. w Hali Expo XXI w Warszawie. W targach uczestniczyło ponad
100 wystawców reprezentujących ofertę 23 krajów. Wśród nich znalazły się krajowe i regionalne
biura turystyczne, biura podróży, touroperatorzy, organizacje turystyczne, linie
lotnicze, hotele, prywatne firmy oraz wiele innych organizacji.
Targi branży turystyki biznesowej Meetings Poland Expo odbywają się w Warszawie
od 13 lat. To jedyna w Polsce impreza obejmująca całość tej nowej dziedziny: branży
spotkań (Meeting Industry). Targi odwiedzają planiści konferencji, organizatorzy kongresów
i podróży incentive, osoby odpowiadające za szkolenia i eventy w firmach,
korporacjach, bankach, izbach gospodarczych i stowarzyszeniach profesjonalnych.
W zeszłorocznej edycji targów uczestniczyło ponad 4 tysiące odwiedzających oraz
116 wystawców i firm partnerskich z Polski, Danii, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii,
Niemiec, Finlandii, Ukrainy czy Węgier.

Wydanie: 4/2011, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail