Sky Club ma się czym pochwalić

Biuro podróży Sky Club należące do Grupy Kapitałowej Triada podsumowało wyniki
za 2010 rok. Zysk brutto firmy wyniósł prawie 2,5 miliona złotych, co stanowi wzrost aż
o 92 proc. w porównaniu do 2009 roku. Biuro może pochwalić się także 11-procentowym
wzrostem liczby klientów.
Maciej Truskolaski, prezes Sky Club sp z o.o. powiedział: – Jestem bardzo zadowolony
z naszych wyników, bo obrazują, jak solidną jesteśmy firmą i że idziemy w dobrym
kierunku. Mimo trudnych wydarzeń, w jakie obfitował 2010 rok, udało nam się osiągnąć
wzrost liczby klientów i bardzo dobry zysk w porównaniu z poprzednim rokiem. Oceniam,
że obecnie jesteśmy najbardziej rentowną spółką w całej branży.
Przychód ze sprzedaży za okres od stycznia do grudnia 2010 r. wyniósł ponad 123 miliony
złotych. Zysk brutto firmy na dzień 31 grudnia 2010 wyniósł prawie 2,5 mln zł, co
stanowi wzrost aż o 92 proc. procent w porównaniu z 2009 rokiem.
Rok 2010 był także okresem wzrostu popularności Sky Club wśród klientów. – Klubowe
wakacje w formule all-inclusive zyskują z roku na rok coraz więcej zwolenników – ocenia
prezes Sky Club. – Ogromnie cieszy nas to, że klienci coraz bardziej przywiązują się do
naszej marki. Od powstania firmy w 2006 roku łącznie obsłużyliśmy ich już ponad 200 tysięcy
– dodaje. Przedstawiciele Sky Club szacują, że w 2011 roku nowych klientów może
być nawet o 14 proc. więcej.
Najpopularniejszymi kierunkami lata 2010 w Sky Club były Turcja oraz Grecja (Riwiera
Olimpijska oraz wyspy, przede wszystkim Kos, Zakynthos, Rodos i Kreta), a także Hiszpania.
W sezonie zimowym 2010/2011 najwięcej klientów Sky Club wybrało Egipt, Wyspy
Kanaryjskie, Kubę oraz Maroko.
Sky Club może pochwalić się także wyjątkowo niskim współczynnikiem reklamacji na
swoje usługi. – W porównaniu z rokiem 2010, obecnie jest ich o ponad połowę mniej –
współczynnik spadł do poziomu 0,5 proc. obsłużonych klientów – mówi Truskolaski.

Wydanie: 4/2011, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail