Z czym do klienta?

rt_2011_09-79.jpgTUI Centrum Podróży
Warszawa, Al. Jana Pawła II 49


Położenie biura ****
Lokal położony na przedłużeniu ciągu handlowego ulicy Jana Pawła II . Adres dobry, witryny i napisy z daleka sygnalizują, co się w tym miejscu znajduje. Parter, ale niestety wysoki stopień uniemożliwia samodzielny wjazd na wózku.


Wnętrze *****
Przestronne wnętrze, miejsca dla gości, dekoracje stosowne do specjalizacji biura, łatwo dostępne katalogi, dobre oświetlenie.


Załoga *****
Tego można było się spodziewać – kompetentna załoga, dobrze znająca swój produkt. Kultura i cierpliwość do klientów, lekkie błędy popełnione przy szczegółowych pytaniach – szybko naprawione. Biuro czynne również w soboty.


Oferta ******
Bardzo bogata oferta zagraniczna, praktycznie wszystkie kierunki świata. Już w sprzedaży
oferta zimowa. Wyszczególnione hity sezonu, oferty dla wymagających i dla rodzin.


Internet, katalogi, płatności ******
Profesjonalna strona, łatwa w nawigacji. Wszystkie oferty dobrze opisane. Możliwość rezerwacji i kupowania ofert przez internet. Bardzo bogate katalogi.



rt_2011_09-19.jpg
Biuro Podróży Damis Travel
Warszawa, ul. Kłopotowskiego 11


Położenie biura ***
Po praskiej ulicy Kłopotowskiego nie chodzą tłumy. Łatwo tu dojechać, choć trudno zaparkować. Do lokalu wchodzi się przez wielką bramę i po dwóch wysokich schodkach – niemożliwych do pokonania przez osoby na wózku. Tablice reklamowe i oferty last minute robią wrażenie tymczasowych.


Wnętrze ****
Schludne i wygodne biuro. Dużo przestrzeni, jednak zbyt często bywają otwarte dni wejściowe – panuje tu wtedy hałas przejeżdżających samochodów i autobusów. Można pomyśleć o lepszym udostępnieniu katalogów (i bardziej estetycznym ich wyeksponowaniu).


Załoga ****
Profesjonalna obsługa, znająca się na sprzedawanym produkcie, jednak zbyt szybko tracąca cierpliwość przy szczegółowych pytaniach. Przydałoby się więcej uśmiechu i życzliwości dla klienta „z ulicy”.


Oferta ***
Dużym atutem – własny ośrodek w Krynicy Górskiej. Poza tym sprzedaż ofert z katalogów największych touroperatorów....

Wydanie: 4/2011, Z CZYM DO KLIENTA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail