Niemcy jako cel podróży są lubiane, jak nigdy dotąd

rt_2011_08-38.jpgZ Anną Gmurczyk
dyrektorką przedstawicielstwa DZT
Niemieckiej Centrali Turystyki w Warszawie
rozmawia Adam Gąsior


Po co istnieje w Warszawie przedstawicielstwo Niemieckiej Centrali Turystyki?

Jesteśmy po to, aby wspierać turystykę przyjazdową do Niemiec. Naszym głównym zadaniem jest promocja Niemiec jako celu podróży. Troszczymy się, aby „marka” Niemiec jako kraju turystycznego była rozpoznawalna również w Polsce. Przedstawicielstwo w Polsce jest jednym z 29 biur zagranicznych DZT na świecie. Od zeszłego roku działamy przy Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej.


Czym się Państwo zajmujecie?

Jesteśmy odpowiedzialni za marketing i promocję Niemiec w Polsce. Promujemy Niemcy poprzez kampanie marketingowe i PR, współpracę z polskimi biurami podróży oraz mediami, organizujemy warsztaty (workshopy), wyjazdy studyjne dla biur podróży oraz dziennikarzy, wspieramy również indywidualne wyjazdy dziennikarskie. Staramy się aktywnie uczestniczyć w imprezach plenerowych. W tym roku byliśmy obecni m.in. na Paradzie Schumana w Warszawie oraz byliśmy krajem partnerskim na Pikniku nad Odrą w Szczecinie. Jesteśmy aktywni w wielu projektach organizowanych przez Ambasadę Niemiec i konsulaty.


Jakie są plany promocyjne na przyszły rok, które miejsca, regiony, formy turystyki w Niemczech będą się w przyszłym roku chciały przedstawić Polakom?

W 2012 roku powodów do odwiedzenia Niemiec będzie jeszcze więcej. Upłynie on pod znakiem wydarzenia jak Documenta 13. Documenta 13 w Kassel to największa wystawa sztuki współczesnej, odbywająca się co pięć lat. W przyszłym roku trwać będzie od 9 czerwca do 16 września. Miłośnikom kultury oferujemy również mnóstwo imprez towarzyszących rocznicy 800 lat Chóru Tomaszowego. Ważną tematyką turystyczną 2012 roku będą podróże biznesowe oraz wino i natura. Nadal będziemy promować wypoczynek aktywny w Niemczech, szczególnie turystykę rowerową i wyjazdy rodzinne. We współpracy z POT kontynuować będziemy promocję regionów przygranicznych.


Nowo powstałe biuro turystyczne chce zacząć działalność i oferować programy do Niemiec, od czego musi zacząć, na jaką może liczyć pomoc od DZT?

Staramy się pomóc każdemu biuru, które nie tylko rozpoczyna działalność, ale również wprowadza do swojej dotychczasowej oferty nowe programy do Niemiec. Dzięki...

Wydanie: 5/2011, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail