TUI wchodzi na rynek sprzedaży biletów on-line

TUI, wzorem swojej niemieckiej spółki-matki, uruchomiło platformę
www.tui.pl/bilety-lotnicze ze sprzedażą biletów lotniczych.
Touroperator chce w ten sposób odpowiedzieć na rosnącą popularność
turystyki weekendowej, a także znacząco poszerzyć swoją
ofertę, tak aby w 2014 roku stać się numerem 2 na rynku biletów
lotniczych, z obrotami rzędu 100 mln zł.



Marcin Dymnicki, Prezes Zarządu TUI4U Poland powiedział:
– Poszerzając ofertę o bilety lotnicze zyskujemy nową linię biznesową
na rynku wartym kilkanaście miliardów złotych. Polski rynek biletów lotniczych
to około 20 milionów pasażerów
rocznie, czyli kilka razy więcej niż liczba
klientów turystyki czarterowej.
TUI chce w przyszłym roku osiągnąć
obroty na poziomie 20 mln zł.,
a w roku 2014 z obrotami w wysokości
100 mln zł stać się numerem drugim
narybku.


Warto przypomnieć, że rynek
sprzedaży on-line biletów lotniczych
w Polsce oceniany jest w tym roku na
ok. 600 mln zł a w roku 2014 przewidywana
jego wartość ma osiągnąć
2 mld. TUI gwarantuje, że najtańsze
bilety lotnicze można zakupić właśnie
za pośrednictwem ich strony.
Stało się to możliwe dzięki najniższej
opłacie za wystawienie biletu na rynku,
które w TUI wynosi 40 zł niezależnie
od trasy podróży, a w przypadku lotów
krajowych jedyne 30 zł (już z 8 proc.
VAT).
Dodatkowo TUI gwarantuje, że jeśli
klient znajdzie w internecie bilet lotniczy
na danej trasie taniej, TUI zwróci różnicę
w cenie. Zwrot różnicy dotyczy stawki
transaction fee i możliwy jest wyłącznie
w dniu powstania rezerwacji.


Gwarancja
ta nie obejmuje jedynie biletów oferowanych
na stronach własnych przewoźników.
Przedstawiciele TUI podkreślają,
że zaletami systemu rezerwacyjnego
biletów lotniczych w TUI jest jedyne
na rynku, zintegrowane wyszukiwanie
najbardziej atrakcyjnych połączeń z oferty zarówno regularnych linii
lotniczych, tanich linii lotniczych oraz lotów czarterowych. Podstawowym
kryterium wyszukiwania jest cena. W wynikach porównywane
są wszystkie dostępne loty i taryfy. Możliwość rezerwacji biletu
przez całą dobę, wybór lotu w jedną bądź w obie strony oraz dat
podróży+/- 3 dni czyni system elastycznym, przejrzystym i łatwym
w obsłudze. Platforma rezerwacyjna pozwala także samodzielnie
rezerwować usługi dodatkowe, takie jak wybór konkretnego miejsca
w samolocie, rezerwację posiłku czy wprowadzenie numeru karty
Frequent Flyer. Unikatowa jest opcja wyszukiwania zaawansowanego,
z dowolną liczbą przesiadek na trasie, co pozwala w kompletny
sposób samodzielnie zaplanować podróż.

Wydanie: 7/2011, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail