SAS podsumowuje trzy kwartały

Od stycznia do września 2011 przychody Skandynawskich Linii Lotniczych SAS wyniosły 31 248 mln SEK. Linie obsłużyły w tym czasie 1,7 mln pasażerów (wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym – 9,4 proc.).




Dochody przed uwzględnieniem kosztów bezzwrotnych w operacjach kontynuowanych wynoszą 155 mln SEK, zaś dochody netto za okres: 392 mln SEK. Jeżeli nie wydarzy się nic nieoczekiwanego, Grupa SAS może za cały rok 2011 osiągnąć dochód przed opodatkowaniem będący nieznacznie na plusie. Rickard Gustafson, prezes i dyrektor zarządzający Grupy SAS powiedział: – Właśnie rozpoczynam trzeci kwartał pracy na stanowisku prezesa i dyrektora zarządzającego SAS. Cieszę się, że oferta SAS spotkała się z tak pozytywną reakcją, czego potwierdzeniem jest korzystny wzrost i rekordowo wysokie oceny satysfakcji klientów – a to wszystko w kontekście coraz większej konkurencji na rynku. Choć na wielu naszych kluczowych rynkach przewoźnicy znacznie zwiększyli liczbę oferowanych miejsc, SAS na wielu trasach skutecznie zwiększa liczbę pasażerów. Potwierdza to, że zwiększyliśmy naszą konkurencyjność i że nasze produkty dobrze wypadają na tle konkurencji. Satysfakcja klientów SAS stale rosła, a jej wskaźnik już sięgnął poziomu 72 punktów, co jest celem na cały rok 2011. Nasza punktualność była cały czas na światowym poziomie, a latem SAS uznano za najpunktualniejsze linie lotnicze na świecie. Czekamy na dostawę najwydajniejszego samolotu na rynku – Airbusa A320 neo – a oba te działania przyczynią się do ograniczenia kosztów i zmniejszenia emisji CO2.

Wydanie: 7/2011, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail