Sylwestrowe szaleństwa w kraju i za granicą

rt_2011_11-22.jpgCoraz więcej Polak ów rezygnuje ze spędzania świąt Bożego Narodzenia w domu i przedłuża wyjazdy sylwestrowe właśnie o trzy dni świąteczne . Oczywiście do wyboru są dwie wersje takiego wypadu: w miejsce, gdzie cisza i spokój oraz – wręcz przeciwnie – na wielki bal, na uliczną huczną imprezę lub na stok narciarski. Listopad to ostatni czas, żeby zarezerwować miejsca na pobyty sylwestrowe lub świąteczne. Im bliżej tych terminów tym gorzej z miejscami, klienci będą mogli liczyć na swoiste last minute, czyli na to, że ktoś w ostatniej chwili zrezygnuje.


Minęły czasy, gdy gościom chcącym powitać Nowy Rok wystarczała przystrojona sala balowa, muzyka, jedzenie i szampan o północy. Organizatorzy (najczęściej hotelarze i restauratorzy) prześcigają się w pomysłach, by właśnie ich impreza zapadła najbardziej w pamięci, by klienci chcieli do nich wrócić nie tylko za rok. Stąd w ofertach pojawiają się kuligi, noworoczne spacery po puszczy, okolicznym lesie, wycieczki autokarowe do najpiękniejszych miejsc w regionie. Sam bal lub obiad świąteczny często urozmaicany jest obecnością specjalnych gości (celebrytów).

rt_2011_11-18.jpg


Wiele hoteli posiadających na swoim terenie centra SPA i wellness włącza korzystanie z nich do ofert świąteczno-sylwestrowych. Basen i sauna po całonocnych szaleństwach i kilkudniowym obżarstwie każdemu zrobi dobrze. Dwa lata temu – według badań GfK Polonia – tylko 5 proc. Polaków wybrało się na bal sylwestrowy a 3 proc . spędziło Sylwestra pod gołym niebem. Rośnie za to popularność imprez niebanalnych – Sylwester zbójnicki, piracki, cygański, wiejski, w kopalni, w schronisku lub na rafie koralowej. Niektórzy wybierają kąpiel w gorących źródłach, np. u naszych południowych sąsiadów. To właśnie Polacy stanowią największą grupę gości w słowackich kąpieliskach termalnych choćby w Tatralandii, jednym z największych aquaparków w Europie.



rt_2011_11-127.jpgJak podkreśla Katarzyna Janio, prezes Domy Wczasowe WAM: – Nasze ośrodki funkcjonują już od lat i mają swoją wyrobioną markę. Samo powstanie spółki wynikało ze zmian w ustawie o finansach publicznych i tak naprawdę dało nam możliwość wprowadzenia na rynek usług turystycznych w Polsce zupełnie nowego podmiotu posiadającego ogromną bazę ponad 6800 miejsc. Wspólna polityka marketingowa w przypadku spółki posiadającej jedną z największych i najatrakcyjniejszych ofert turystycznych w Polsce jest wręcz koniecznością. Stąd też wynika nasza obecność na targach turystycznych, sponsoring, włączenie się w rozmaite akcje społeczne, a wszystko to jest podporządkowane budowie zupełnie...

Wydanie: 7/2011, MODA NA...
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail