Wielka Brytania na pół roku przed Igrzyskami

Na osiem miesięcy przed Igr zyskami w Londynie warto sprawdzić jak narodowa organizacja odpowiedzialna za pro mocję tury styki w Wielkiej Brytanii – VisitBritain będzie promować w Polsce wyjazdy do tego kraju. Warto pokazać, w jaki sposób będzie to robić, choćby po to, by porównać z działaniami POT przed EURO 2012.

rt_2011_11-12.jpg

Obecnie priorytetem dla VisitBritain jest realizacja czteroletniej kampanii marketingowej: Great Britain. You’re Invited. Kampania ta wykorzystuje najważniejsze wydarzenia zaplanowane na 2012 r., czyli Diamentowy Jubileusz Królowej oraz Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Londyn 2012. Jej pierwsza odsłona nastąpiła w czerwcu br. i obejmowała emisję spotu telewizyjnego z udziałem światowej sławy gwiazd, które zapraszały do odwiedzenia Wielkiej Brytanii. Druga odsłona obejmowała ekspozycję prac w technice 3D, które w niecodzienny sposób prezentowały charakterystyczne dla Zjednoczonego Królestwa miejsca związane z jego historią, krajobrazem, kulturą, modą i sportem. Obecnie uruchamiany w Polsce szkoleniowy program internetowy „BritAgent”. Jego celem jest uporządkowanie podstawowych informacji o Wielkiej Brytanii oraz przekazanie najnowszych informacji, które mają pomóc w sprzedaży tego kierunku. BritAgent podzielony jest na 5 modułów, a ostatni z nich nawiązuje do kampanii „Great Britain. You’re Invited”. Znajdą się w nim informacje na temat najważniejszych wydarzeń w Wielkiej Brytanii w 2012 r., do których należą Diamentowy Jubileusz Królowej, Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Londyn 2012 oraz Festiwal Londyn 2012. Dodatkowo, w ramach kampanii „Great Britain. You’re Invited” VisitBritain organizuje warsztaty turystyki przyjazdowej „Hosted Buyers Marketplace”, które odbędą się 19 marca 2012 r. na słynnym stadionie Wembley, dzień przed targami Britain & Ireland Market Place organizowanymi przez European Tour Operators Association (ETOA). W czasie tego wydarzenia, kupujący z 20 różnych krajów, w tym również z Polski, spotkają się z przedstawicielami brytyjskich firm i zapoznają się z bardziej szczegółową ofertą London & Partners,...

Wydanie: 7/2011, TRENDY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail