Sky Club wyróżniony w konkursie Teleinfo 100

W grudniu ubiegłego roku po raz jedenasty odbył się konkurs
Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce.
Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych
i średnich przedsiębiorstw. W pierwszym etapie konkursu spośród
firm, które zgłosiły się do redakcji Businessman.pl − organizatora
konkursu − wyłoniono po sześć nominacji w każdej z siedmiu kategorii.



Wszyscy uczestnicy konkursu musieli zgłosić trzy najciekawsze
projekty IT zrealizowane w okresie 2010-2011. − Dzięki ciągłemu
wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań do naszego systemu, nasz
wizerunek w oczach klientów, zwłaszcza młodych, poprawia się.
Informatyka to nie tylko oszczędność czasu, ale i doskonała platforma
do aktywnej komunikacji z naszymi klientami, agentami i całą
społecznością internetową – mówi Marta Truskolaska, kierownik
ds. sprzedaży. Wśród docenionych przez jury projektów Sky Club
znalazł się komunikator „Sky Connector”, który zainstalowany na
komputerach wszystkich agentów, z którymi współpracuje touroperator,
pozwala na bezpośrednią, szybką i wygodną komunikację
w czasie rzeczywistym, tj. informowanie o ostatnich wolnych
miejscach, zmianach godzin przelotu czy nowych promocjach
na bieżąco.


Dzięki temu, w krótkim czasie znacząco poprawił
się współczynnik sprzedaży miejsc na organizowanych przez Sky
Club wyjazdach. Kolejnym zgłoszonym rozwiązaniem był oparty
na VoIP system Thulium Contact Center, który obsługuje Sky Club
zarówno w zakresie rozproszonego Call Center, jak i umożliwia
szybką, wygodną oraz darmową komunikację wewnątrz firmy.
Trzecią innowacją wprowadzoną przez Sky Club były cieszące się
popularnością aukcje online, w których mogli brać udział wszyscy
zalogowani użytkownicy www.sky-club.eu. Każda z wycieczek
miała określoną cenę wyjściową, a licytujący mogli ją „zbijać”
i tak najbardziej wytrwałym udawało się obniżyć cenę wyjazdu
nawet o 500 zł. − Internet jest dla nas priorytetowym kanałem
komunikacji i niezwykle ważnym narzędziem sprzedaży. Ciągle
staramy się być na bieżąco z nowinkami technicznymi i wprowadzać
je, aby klienci postrzegali nas jako markę nowoczesną, przyjazną
i otwartą – mówi Stanisław Grabarczyk, Główny Administrator
IT Sky Club.

Wydanie: 8/2011, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail