Co dla Państwa jest najważniejsze w katalogach biur podróży?

Czytać i oglądać Pytanie za pytanie. Jak wygląda normalna wizytówka normalnej osoby? Spójrzmy na jakąś. Chwila zastanowienia… Wnioski? Proszę bardzo! Każda wizytówka, żeby spełniała swoją funkcję musi być przede wszystkim przejrzysta i czy telna. A katalog biura podróży to przecież jego swoista wizytówka. Dlatego dla mnie najważniejsza jest w nim właśnie przejrzystość i czytelność.

Oczywiście istotna jest ciekawa oprawa graficzna, dobre zdjęcia, kompletność i aktualność informacji itd., ale… jeżeli zabraknie tych dwóch podstawowych czynników, to wszystkie pozostałe kwestie tracą na znaczeniu. Katalog ma pomóc w wyborze, więc klienci mają go i czy tać, i oglądać. Musi być zachowana pewna równowaga. Wczujmy się w sytuację. Siadam wygodnie w fotelu w niedzielne popołudnie, na stoliku filiżanka aromatycznej kawy, zaczynam przeglądać katalog, który dostałem niedawno od przemiłej Pani w biurze podróży. Przeglądam, czytam, przeglądam, czytam… Wreszcie myślę: „ciekawe kto wpadł na pomysł, żeby to co dla mnie istotne opisać maleńką, drobniuteńką, mikrusieńką czcioneczką? A ż oczy bolą!”. Katalog ląduje wśród pism, do których pewnie już nigdy nie wrócę. Czy o to chodziło organizatorowi? Chyba niekoniecznie! Właśnie przed chwilką przejrzałem kilkanaście katalogów różnych biur podróży z których korzystam podczas prowadzonych przeze mnie szkoleń. Szczerze mówiąc, trudno znaleźć taki, który w moim prywatnym rankingu stuprocentowej przejrzystości i czytelności, mógłby zająć pierwsze miejsce. Ciekaw jestem, które biuro podróży zafunduje mi ten komfort?

Grzegorz Gołoś
Trener, konsultant, doradca i autor związany z grupą ekspercką CSV.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla branży turystycznej oraz sektora HoReCa,
a także...

Wydanie: 8/2011, KRYTYCZNYM OKIEM
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail