Najlepsze katalogi Lato 2012 wybrane

rt_2012_01-27.jpgStworzenie dobrego katalogu jest wbrew pozorom nie lada wyzwaniem. Trzeba pogodzić wiele, często sp rzecznych oczekiwań i wymogów. Muszą się w nim znaleźć konkretne informacje, jednak z drugiej strony musi on stworzyć atmosferę, która spowoduje, że klient będzie chciał skorzystać z oferty. Jest to więc próba połączenia książki telefonicznej z albumem fotograficznym.



Obserwując od lat kolejne wydania katalogów muszę przyznać, że widać rosnący poziom tych wydawnictw. W tej chwili są to w pełni profesjonalne i zwykle przemyślane projekty. Co ważne dotyczy to nie tylko dużych (szczególnie sieciowych biur podróży), za którymi stoi know how centrali. Obecnie nie mniej wysoki poziom prezentują również katalogi rodzimych graczy mniejszego kalibru. Cieszy...

Wydanie: 8/2011, TRANSPORT
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail