Już w 2013 Tunezja będzie numerem 1 na polskim rynku turystyki wyjazdowej…

W tej chwili walka o turystów toczy się w nie w Tunezji, ale tutaj, w Europie. Aby mieć udziały w rynku, musimy mieć partnerów tu, na miejscu – twierdzi Said Boujbel, właściciel holdingu Caribbean World & Sunny Hotels, od stycznia br. współwłaściciel Oasis Tours.

 


 

Czy był Pan kiedyś w Polsce?

Tak, jestem tu już piąty raz…

 

Skąd pomysł, by zainwestować w Oasis Tours?

Współpraca Carribean World z Oasis Tour trwa już od trzech lat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jej rezultatów. Ponadto osobiście znam pana Slima Zghala (właściciela Oasis Tours i Thalassa Hotels przyp. red) od 30 lat i mieliśmy już wcześniej okazję współpracować. Bezpośrednia współpraca pomiędzy Oasis a Cariibean World trwa od trzech lat i obie strony są z niej zadowolone, tak więc pogłębienie tej współpracy było naturalne.

 

Na jakich warunkach Caribbean World nabył udziały w spółce Oasis Tours?

Nasza firma w styczniu nabyła 50 proc. udziałów i poważnie ją dokapitalizowaliśmy. To bardzo poprawi płynność finansową spółki oraz ułatwi jej funkcjonowanie. Jednak nie mogę podać wysokości tego dokapitalizowania, gdyż szczegóły transakcji objęte są tajemnicą handlową.

 

Jakie są plany rozwoju Oasis Tours w związku z pozyskaniem inwestora branżowego?

Ten fakt znacznie zwiększa znaczenie spółki i już umożliwił negocjowanie lepszych warunków z kontrahentami. Dzięki efektowi skali będziemy w stanie obniżyć ceny oferowanych przez nas wycieczek o ok. 5 proc. To połączenie wzmacnia ofertę hotelową firmy – do tej pory korzystała ona w dużej mierze ze swoich sześciu flagowych hoteli Thalassa. Obecnie, dzięki współpracy z Caribbean World, ma do dyspozycji na wyłączność na polskim rynku 20 hoteli tej sieci, o potencjale 18 tysięcy miejsc noclegowych. Obie sieci hotelowe mają swoje obiekty w najpopularniejszych miejscowościach turystycznych Tunezji, takich jak Hammamet, Mahdia czy Sousse. Caribbean World wzmocni dodatkowo pozycję Oasis Tours podczas uruchamiania nowych kierunków, myślę m.in. o Wyspach Kanaryjskich, i kierunków egzotycznych, takich jak Kuba i Dominikana, które zaoferujemy klientom w sezonie zimowym 2012-2013. Jeśli chodzi o rynek tunezyjski, zakładamy w roku 2012 powrót do wyników z roku 2010, a więc sprzed...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail