Co nowego w systemach piszczy

Rynek infor matyczn y jest wyjątkowo dynamiczn y. Nowe rozwiązania pojawiają się już nie tylko z roku na rok, ale wręcz z miesiąca na miesiąc. Równie szybko zmieniają się możliwości poszczególnych systemów rezerwacyjnych i oferowane przez nie usługi.

 


Zapytaliśmy przedstawicieli niektórych z firm oferujących tego typu rozwiązania o to, co nowego zaoferowali swoim klientom w ubiegłym roku oraz jak zmieniła się pozycja ich firmy. Odpowiedzieli zarówno potentaci operujący w skali globalnej, jak i właściciele mniejszych systemów.

 

Sabre Polska

W 2011 r. wzmocniliśmy naszą obecność w Polsce otwierając lokalne biuro sprzedaży i zatrudniając ekspertów, którzy dedykują swój czas lepszemu zrozumieniu waszego biznesu. Na początek oddaliśmy w wasze ręce rozwiązanie, które pomaga na zrobienie więcej w krótszym czasie. Chodzi o nowy, graficzny interfejs użytkownika, dostępny w Sabre Red Workspace. Przy mniejszej ilości uderzeń w klawiaturę i krótszym czasie potrzebnym na przyswojenie systemu będziecie mogli zapewnić waszym klientom lepszą obsługę. Zaledwie rok od debiutu, produkt jest dostępny dla wszystkich klientów Sabre globalnie. Wykorzystując technologię interfejsu graficznego użytkownika, dostarczyliśmy także najnowsze rozwiązanie z zakresu zarządzania danymi klienta – Profile Sabre. Znacznie wyprzedzając poprzednie rozwiązanie, Profile Sabre zapewniają wzmocnione bezpieczeństwo danych w połączeniu z elastycznością i pełną kontrolą informacji w całym procesie zakładania rezerwacji, oferując bardziej spersonalizowane usługi dla waszych klientów. W zeszłym miesiącu uruchomiliśmy Sabre Red App Center – pierwsze w branży turystycznej centrum aplikacji B2B, bazujące na skryptach oraz pomysłach zdolnych programistów z całego świata. Red Apps można wykorzystywać w celu dopasowania i zindywidualizowania wyglądu Sabre Red Workspace zgodnie z potrzebami użytkownika. Coraz ważniejszy jest rynek produktów na urządzenia mobilne. Na tym polu duże możliwości daje nasza aplikacja TripCase. Dzięki niej użytkownicy mogą zarządzać swoją podróżą z dowolnego urządzenia mobilnego. Tego typu produkty dają możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji i zdobycia lojalności waszych klientów. Większość z naszych innowacyjnych produktów jest opracowywana przez naszych programistów zatrudnionych w Krakowie.

 

Hotelspro

W...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail