Portal o nieruchomościach wypoczynkowych

Wystartował portal www.inwestycjewkurortach. pl – pierwsze, w Polsce miejsce, które skupia wiedzę na temat rynku apartamentów w miejscowościach wypoczynkowych. Portal jest obrazem aktywnie rozwijającego się w naszym kraju segmentu nieruchomości określanych jako „second home” oraz obiektów typu „condo”. Od kilku lat segment inwestycji wypoczynkowych w Polsce sukcesywnie się rozwija.

 



 

Ostatni kryzys, który silnie odcisnął się na części mieszkaniowej ryku, nie przełożył się tak mocno na branżę nieruchomości w miejscowościach wypoczynkowych. Duzi i mniejsi deweloperzy z tego segmentu realizują inwestycje. Wielu z nich planuje kolejne projekty. Według danych Instytutu Turystyki rośnie liczba cudzoziemców odwiedzających Polskę. W pierwszym kwartale tego roku odnotowano 12 proc. wzrost zagranicznych gości odwiedzających nasz kraj. Także dane GUS wyraźnie wskazują, na większy ruch w turystyce. Dobre prognozy na rynku potwierdza też aktywność sieciowych hoteli. Jak wynika z najnowszego raportu Cushman & Wakefield w pierwszej połowie tego roku baza hotelowa w naszym kraju powiększyła się o 92 skategoryzowane hotele.

 

Ale co najważniejsze wszyscy deweloperzy oraz eksperci rynku potwierdzają, że w najbliższych latach rozwijać się będą condo obiekty. Mimo rozwoju rynku, nie było do tej pory w Polsce firmy, która generuje kompleksową wiedzę o takich inwestycjach. – Portal www.inwestycjewkurortach.pl jest pierwszym w Polsce miejscem, które gromadzi i przekazuje informacje poszukiwane przez indywidualne osoby – wyjaśnia cel powstania portalu jego założyciel i dyrektor zarządzający Grzegorz Kosiura. Potencjał rynku wyraźnie widać nie tylko w aktywności firm budujących, ale też klientów. Dlatego segment ten rozwija się nie tylko na wybrzeżu, czy w górach. Apartamenty kupowane są nie tylko na własny użytek. – Bardzo duży odsetek stanowią inwestorzy indywidualni, dla których kupno apartamentu w kurorcie to świetna lokata kapitału.Wystartował portal www.inwestycjewkurortach. pl – pierwsze, w Polsce miejsce, które skupia wiedzę na temat rynku apartamentów w miejscowościach wypoczynkowych. Portal jest obrazem aktywnie rozwijającego się w naszym kraju segmentu nieruchomości określanych jako „second home” oraz obiektów typu „condo”. Od kilku lat segment inwestycji wypoczynkowych w Polsce sukcesywnie się rozwija.

 

Ostatni kryzys, który silnie odcisnął się na części mieszkaniowej ryku, nie przełożył się tak mocno na branżę nieruchomości w miejscowościach wypoczynkowych. Duzi i mniejsi deweloperzy z tego segmentu realizują inwestycje. Wielu z nich planuje kolejne projekty. Według danych Instytutu Turystyki rośnie liczba cudzoziemców odwiedzających Polskę. W pierwszym kwartale tego roku odnotowano 12 proc. wzrost zagranicznych gości odwiedzających nasz kraj. Także dane GUS wyraźnie wskazują, na większy ruch w turystyce. Dobre prognozy na rynku potwierdza też aktywność sieciowych hoteli. Jak wynika z najnowszego raportu Cushman & Wakefield w pierwszej połowie tego roku baza hotelowa w naszym kraju powiększyła się o 92 skategoryzowane hotele. Ale co najważniejsze wszyscy deweloperzy oraz eksperci rynku potwierdzają, że w najbliższych latach rozwijać się będą condo obiekty. Mimo rozwoju rynku, nie było do tej pory w Polsce firmy, która generuje kompleksową wiedzę o takich inwestycjach. – Portal www.inwestycjewkurortach.pl jest pierwszym w Polsce miejscem, które gromadzi i przekazuje informacje poszukiwane przez indywidualne osoby – wyjaśnia cel powstania portalu jego założyciel i dyrektor zarządzający Grzegorz Kosiura. Potencjał rynku wyraźnie widać nie tylko w aktywności firm budujących, ale też klientów. Dlatego segment ten rozwija się nie tylko na wybrzeżu, czy w górach. Apartamenty kupowane są nie tylko na własny użytek. – Bardzo duży odsetek stanowią inwestorzy indywidualni, dla których kupno apartamentu w kurorcie to świetna lokata kapitału.




 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail