Polacy wolą zobaczyć jak najwięcej miejsc i atrakcji

Polski klient oczywiście wie, że Ameryka jest dużym krajem, ale dopiero po przyjeździe tak naprawdę zaczyna zdawać sobie sprawę z jego faktycznej bezkresności – mówi Mikołaj Novi, prezes i właściciel United Tours of America, Inc.

Rozmawiał Zbigniew Adamów-Bielkowicz

 

 fot: Marzena Zarzycka

 

Skąd pan tak dobrze mówi po polsku?

Mam polskie pochodzenie, chociaż nigdy nie mieszkałem w Polsce. Nauczyłem się dobrze mówić po polsku dopiero w wieku dorosłym.

 

Jak trafił pan do branży turystycznej?

Zaczęło się od mojej miłości do historii, architektury, geologii, do poznawania tajemnic przyrody i różnych kultur i tradycji, i od mojej pasji przekazywania wiedzy, od chęci by pokazać te wspaniałe miejsca i zatkątki przyrody ludziom. Tak też zaczęła działać nasza firma, wprowadzając na rynek unikalne programy połączone z niesamowitą wiedzą, którą dzielą się nasi przewodnicy, pokazując najbardziej unikalne miejsca w naszym kraju i pozostawiąjąc wiele klientów zadowolonych i pełnych wrażeń.

 

Jaki był pana pierwszy samodzielny biznes turystyczny?

Właśnie ta firma którą prowadzę do dziś. Jestem szczęśliwy z tego powodu, że rośnie, kwitnie i się rozwija. Często mówi się, że twój biznes jest twoim dzieckiem – myślę, że to jest właśnie mój przypadek.

 

Czym dokładnie zajmuje się firma?

Jesteśmy touroperatorem w USA, akredytowanym przez IATA. Jesteśmy członkiem US Travel Association i również jedynym touroperatorem w USA, który jest członkiem Polskiej Izby Turystyki i w tym roku zostaliśmy wyróżnieni nagrodą izby „Traper”. Organizujemy interesujące i wysokiej jakości zwiedzanie po całych Stanach Zjednoczonych, to jest jeden nasz oddział – wycieczki objazdowe i edukacyjne, pielgrzymki oraz pobyty wypoczynkowe. Mamy również prywatne wycieczki VIP na zamówienie. Nasz drugi oddział MICE zajmuje się wszelkiego rodzaju wyjazdami biznesowymi i incentivami. Mamy w ofercie szereg usług biznesowych. Tworzymy również wyjątkowy program imprezy specjalnie dopasowany do potrzeb konkretnej grupy klientów. Organizujemy dla nich takie imprezy, Wiedzą, że w naszej firmie wszystko mogą załatwić od początku do końca w każdym...



Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail