Przedsiębiorca coraz bardziej mobilny

Zmiany technologiczne wokół nas mają niezwykle szybkie tempo. Szczególnie czujni muszą być przedsiębiorcy, którzy starają się nadążyć za najnowszymi trendami, aby ich firmy nadal były konkurencyjne.

Choć trudno stwierdzić dokąd zmierza rozwój technologii, a wiele przewidywań nie sprawdziło się, to warto zapoznać się z tym co mówią wyspecjalizowane firmy. Choć szczegóły i uzasadnienie różnych raportów różnią się, to w jednym są zgodne: przyszłość należy do technologii mobilnych.

rt-2013-02-39

Przesiadka na tablety?

Do takich wniosków doszli między innymi autorzy raportu analitycznej firmy Frost & Sullivan „UCC Market Predictions for 2013 and Beyond”. Na rynku rozwiązań komunikacji zunifikowanej i kolaboracji można spodziewać...

Wydanie: 11/2012, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail