Katalog Neckermanna

Biuro rozpoczyna sprzedaż całej oferty, jaką przygotowało na sezon letni 2014. W pięciu najnowszych katalogach znalazło się ponad 90 kierunków i regionów z dojazdem własnym i z wylotem z lotnisk lokalnych.

Przy rezerwacji oferty do 31 grudnia 2013 biuro podróży oferuje nawet 30 proc. zniżki. W ostatnim sezonie letnim wyjechało z Neckermannem ponad 21 proc. klientów więcej niż w poprzednim. Cały rok turystyczny biuro podróży kończy 9,7 milionowym zyskiem. W tym czasie firma obsłużyła 140 tys. klientów – o 14 proc. więcej niż rok wcześniej – a jej obroty sięgnęły 277 mln złotych. Udany rok wpłynął na kształt najnowszej oferty Lato 2014, którą Neckermann znacznie rozszerzył wprowadzając kilka istotnych nowości. Jedną z nich jest specjalny katalog i oferta w Turcji, która w najbliższym sezonie będzie strategicznym kierunkiem touroperatora. To trzykrotnie więcej propozycji niż rok wcześniej i ponad 100 hoteli w najpiękniejszych kurortach na Riwierze Tureckiej i w Turcji Egejskiej.

Obok popularnych wakacyjnych kierunków, jak Turcja, Grecja, Bułgaria czy Hiszpania, w ofercie Neckermanna klienci znajdą też mniej znane i odkryte miejsca, jak np. Rumunię, Czarnogórę czy Słowenię, która jest nowością oferty z własnym dojazdem. W najbliższym sezonie Neckermann zapewnia bezpośrednie połączenia czarterowe z 10 lotnisk w Polsce. Oprócz standardowych długości wakacji: 7- i 14-dniowych, biuro podróży oferuje również pobyty 10- i 11-dniowe. Nowością są propozycje wycieczek objazdowych po Europie, Azji i Ameryce. Szlakiem Draculi i najpiękniejszych zakątków Rumunii, Albania i Czarnogóra z wyspą Korfu, Kirgistan dla odkrywców, wyprawa Jedwabnym Szlakiem czy rejs jachtem po Wyspach Jońskich to tylko niektóre z blisko 30 tras, jakie znalazły się w najnowszej ofercie Neckermanna. Klienci znajdą w niej też najlepsze hotele sieciowe Thomasa Cooka, w tym 35 obiektów smartline wyróżniających się znakomitym stosunkiem ceny do jakości.

Marka została wprowadzona przez koncern rok temu i zyskała duże uznanie turystów z różnych rynków. Będą to także hotele Sentindo, słynące ze starannie przygotowanego programu, wyszukanej kuchni i bogatej oferty wellness i SPA, z których cześć to ośrodki tylko dla dorosłych. Nowością oferty będą hotele SunConnect, czyli połączenie słońca i plaży z technologią cyfrową. Znalazły się w nich takie udogodnienia jak np. bezpłatny dostęp do internetu, możliwość rezerwacji codziennych atrakcji i świadczeń przez smartfon lub tablet czy wsparcie tzw. ConnectScout – animatora, który wprowadzi rodziny w cyfrowy świat atrakcji takich jak geocaching czy gry na konsolach Xbox.

Wydanie: 7/2013, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail