Skipassy na Kasprowym

Po kilku miesiącach prac wdrożeniowych dobiegają końca testy nowego systemu sprzedaży biletów na Kasprowy Wierch. Dla narciarzy najważniejsze będą zmiany formatu i dystrybucji skipassów. Już wkrótce ich zakup będzie bardzo prosty i wygodny, a ich posiadacze skorzystają ze specjalnych bramek wejściowych.

W ten sposób ominą słynną w całej Polsce kolejkę do kasy z Kuźnicach. Będą też mogli bez ograniczeń korzystać z infrastruktury – kolei na szczyt Kasprowego Wierchu oraz kolejek na Hali Gąsienicowej i Goryczkowej. Partnerem technologicznym PKG jest firma Skidata, specjalizująca się w obsłudze alpejskich kurortów. Kolejnym elementem jest nowa zimowa oferta biletowa, stworzona z myślą o narciarzach i snowboardzistach. Dla najbardziej zawansowanych i wytrwałych miłośników białego szaleństwa po raz pierwszy przygotowany został skipass całodzienny, umożliwiający nieograniczoną liczbę wjazdów zarówno koleją linową na szczyt Kasprowego Wierchu, jak i kolejkami w Kotle Gąsienicowym i Goryczkowym.

Będzie on kosztować 135 zł. Natomiast popularny już wcześniej skipass czterogodzinny dostępny będzie w cenie 108 zł. Dla najmłodszych oraz dla seniorów przewidziano bilety ulgowe ze zniżką w wysokości 20 proc. Atrakcyjna oferta czeka też na rodziny: 356 zł (dwoje dorosłych + jedno dziecko) i 410 zł (dwoje dorosłych + dwoje dzieci). Kartę można kupić na stronie internetowej www.pkl.pl i zamówić z dostawą kurierską. Można ją nabyć także po przyjeździe do Zakopanego w kasach PKL – nie tylko w Kuźnicach, ale także na Krupówkach. Jej koszt to 15 zł, za to będzie z niej można korzystać przez kilka lat. Olbrzymim udogodnieniem jest natomiast to, że możliwe będzie również jej doładowanie przez internet.

Wystarczy dostęp do sieci i karta kredytowa lub konto bankowe online – transakcję można będzie przeprowadzić np. w drodze z hotelu lub pensjonatu na stok. To znacznie zwiększa elastyczność systemu, pozwala np. dostosować plany do warunków atmosferycznych. Dostępne będą też jednorazowe skipassy w postaci papierowych biletów z chipem, tych jednak nie da się już doładować. Pierwsze reakcje narciarzy dotyczące ceny były negatywne, ponieważ koszt karnetu zbliżony jest do kosztu skipassów w niektórych ośrodkach alpejskich. Wystosowano nawet prośbę do władz spółki o obniżenie ceny. Tegoroczna oferta to rozwiązanie przejściowe. Naszym celem jest wspólny skipass w sezonie 2014/2015 – podkreśla Zbigniew Rekusz, prezes zarządu PKG.

Wydanie: 8/2013, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail