New Direction to nowe kierunki dla branży

Mariusz Staniurski – project manager społecznych strategii marketingowych. Początki działalności w turystyce sięgają czasów harcerstwa i oazy, kiedy animował grupy i organizował eventy. Jego pierwsza firma specjalizowała się w korekcie tekstu, doradztwie, badaniach rynku, opracowywaniu i realizacji projektów krajowych i unijnych. Doświadczenie w zarządzaniu zdobył m.in. w Turlomza.pl i CIT Narwia.pl, w Podlaskiej ROT, Kurpiowskiej Organizacji Turystycznej i Partnerstwie Dorzecza Narwi. Jest pilotem wycieczek, zawodowym kierowcą i organistą.

rt-2013-12-22

Na targach przedstawiamy ofertę turystyczną z tej części Europy, ale też pokazujemy nowe biznesowe możliwości w Wielkiej Brytanii, które mogą obniżyć biurom podróży koszty – mówi Mariusz Staniurski, dyrektor Yorkshire Tourist Organization Limited.

W dniach 28-29 stycznia 2014 w Manchesterze będą zorganizowane targi „New Directions” (Nowe Kierunki). Skąd się wziął i kiedy narodził pomysł na takie targi?

W tym momencie muszę cofnąć się kilka lat, do 2006 roku. Wówczas to narodził się pomysł „Opowieści z Narwi”, oferty dla turystów indywidualnych, którzy poszukują aktywnego wypoczynku na łonie natury. Północny wschód Polski, Litwa oraz Białoruś to wyśmienite tereny do takiej formy turystyki. Ale żeby przyjechali turyści, trzeba produkt nie tylko stworzyć (Partnerstwo Dorzecza Narwi 2008), ale i promować. Yorkshire Investment & Tourism Expo nie jest więc niczym innym, jak kontynuacją promocji i eksportu polskiej turystyki za granicą. Tyle, że w szerszym zakresie, a Narvia nie jest już tylko wystawcą, ale i inicjatorem promocji turystyki przyjazdowej do Polski i Europy Środkowo-Wschodniej oraz polskiej przedsiębiorczości na Wyspach Brytyjskich. Dlatego na targach przedstawiamy ofertę turystyczną z tej części Europy,...

Wydanie: 8/2013, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail