Neckerman z dobrą przedsprzedażą

Touroperator kończy trzy pierwsze miesiące sprzedaży letniej oferty z bardzo dobrym wynikiem. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku biuro podróży odnotowuje 20-proc. wzrost sprzedaży. Zauważalnym trendem jest wybór oferty „szytej na miarę” – potwierdza to dwukrotny wzrost liczby klientów w hotelach koncepcyjnych.

rt-2014-02-03

W okresie przedsprzedaży najczęściej wybieranymi kierunkami były Bułgaria, Grecja, Turcja, Hiszpania i Chorwacja. Niekwestionowanym liderem jest Bułgaria. Kierunek od kilku lat przeżywa swój wielki renesans. Wielu turystów tam wraca i odkrywa Bułgarię ponownie, ale dla większości jest to nowe miejsce wypoczynku. Turcja to kierunek, który notuje najwyższe wzrosty w porównaniu do roku poprzedniego. – Naszym atutem jest również duże zróżnicowanie oferty mające swoje odzwierciedlanie zarówno w możliwości wyboru kurortów, jak i samych obiektów. Obok hoteli niskobudżetowych, np. hoteli naszej własnej marki Smartline, klienci znajdą luksusowe hotele z rozbudowanymi aquaparkami oraz hotele z polskimi animatorami Happy Events – mówi Tomasz Pędzik, dyrektor produktu Neckermann Polska.

Rodzice wyjeżdżający z dziećmi najchętniej wybierali ofertę ze specjalnie dedykowanego katalogu Rodzinne wakacje, w tym przede wszystkim wypoczynek w klubach Happy Events z polskimi animatorami oraz Aquamanię, czyli hotele z parkami wodnymi. Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży biuro podróży notuje w hotelach koncepcyjnych grupy Thomas Cook: Smartline i Sentido. Marka Smartline jest dostępna w portfolio Neckermanna od roku. Sentido to hotele dla wymagających, wyróżniające się wyjątkowym serwisem i atmosferą. Neckermann jest także zadowolony z dotychczasowej sprzedaży hoteli SunConnect, które są nową koncepcją koncernu Thomas Cook. W sezonie lato 2014 SunConnect startuje z 10 hotelami, w których klienci mogą liczyć na takie udogodnienia jak m.in. bezpłatny dostęp do internetu, możliwość rezerwacji codziennych atrakcji przez smartfon i tablet czy gry na konsolach Xbox.

Wydanie: 10/2013, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail