W trakcie sezonu zimowego wielu klientów biur podróży poszukuje odpowiedniego ubezpieczenia na narty i snowboard. Jakie standardy powinna spełniać dobrze dobrana polisa dla amatorów białego szaleństwa? O co warto pytać turystów, aby zaproponować im odpowiedni zakres ochrony? Jaką wartość dodaną niosą ze sobą pakiety przeznaczone dla miłośników sportów zimowych? – wyjaśniają eksperci Travel Guard firmy ubezpieczeniowej AIG.
Dywersyfikacja oferty – dodatkowe dochody dla biur podróży
Sprzedaż ubezpieczeń turystycznych to bardzo dobre źródło dodatkowych dochodów dla biur podróży. Wprowadzenie oferty ubezpieczeń nie wymaga zazwyczaj żadnych dodatkowych nakładów finansowych, a prowizje za sprzedaż polis są bardzo atrakcyjne. Jakość oferowanych ubezpieczeń podróżnych, w tym polis związanych z uprawianiem sportów zimowych, może pomóc agentom i biurom podróży zwiększyć swój potencjał biznesowy i obroty, a także zyskać długofalową przychylność klientów. Tym samym mogą oni efektywniej uzyskiwać przewagę konkurencyjną na coraz bardziej wymagającym rynku. – Ubezpieczenia turystyczne od następstw uprawiania sportów zimowych cieszą się dużym zainteresowaniem podróżnych. Jak wynika z informacji od naszych partnerów, sprzedaż ubezpieczeń przez touroperatorów posiadających dedykowaną ofertę dla narciarzy, wzrasta w sezonie urlopów zimowych nawet o kilkadziesiąt procent. Jest to spowodowane rosnącą świadomością narciarzy i snowboardzistów. Wielu z nich nie zastanawia się już, czy kupić ubezpieczenie na wyjazd, ale jaką polisę wybrać i czy jej zakres będzie wystarczający – powiedziała Anna Wieconkowska, travel insurance manager Travel Guard w firmie AIG.
Informować, nie straszyć
Informacje o możliwych zagrożeniach podczas zimowych wyjazdów oraz konsekwencjach finansowych związanych z brakiem polisy ubezpieczeniowej powinny być szeroko nagłaśniane przez...