Travelist w TV

Pierwsza kampania telewizyjna klubu travelowego Travelist wystartowała 7 lipca. Spot reklamowy Travelist będzie emitowany w telewizjach TVN i Polsat oraz we wszystkich kanałach tematycznych tych stacji. Kampania telewizyjna Travelist potrwa dwa tygodnie, od 7 do 27 lipca.

Oprócz głównych anten TVN i Polsat obejmie m.in. kanały: TLC, AXN, TVN Style, TVN 7, BBC lifestyle, Eurosport, Polsat 2, Polsat Cafe i Animal Planet. Kampania reklamowa Travelist jest wynikiem transakcji z brytyjskim gigantem na rynku travelowym – grupą Secret Escapes, która na początku marca br. wykupiła 100 proc. udziałów polskiego klubu. – To działanie Travelist to także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami hoteli – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist. –Pozwoli nam ona na dotarcie do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocni pozycję naszej marki na rynku usług turystycznych – dodaje Nowiński. Rezultaty, jakie prognozuje Travelist, to m.in. kilkadziesiąt tysięcy nowych użytkowników pozyskanych w bardzo krótkim czasie, wzrost zainteresowania prezentowanymi przez portal obiektami oraz zwiększenie wolumenu sprzedaży

Wydanie: 4/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail