Travelport i BCD Travel

Firmy poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy globalnej. Travelport to czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej.

BCD Travel zajmuje się natomiast organizowaniem podróży służbowych i działa w ponad 100 krajach, obsługując ok. 30 proc. spośród 100 największych firm na świecie (wg łącznego wolumenu przelotów). Nowa umowa rozszerza wieloletnią współpracę między firmami Travelport i BCD Travel. W ramach kontraktu biura podróży BCD Travel zostaną wyposażone w Travelport Smartpoint, dynamiczną, interaktywną aplikację, która pozwala zwiększyć produktywność i jakość obsługi klienta. Umowa zapewnia też firmie BCD Travel dostęp do wiodącego w branży rozwiązania Rich Content and Branding firmy Travelport. Dzięki oferowanej przez Travelport technologii Rich Content and Branding linie lotnicze mogą efektywniej kontrolować prezentację swoich ofert na ekranach w biurach podróży, upodabniając te ekrany wizualnie do ofert na swoich własnych stronach internetowych. Rozwiązanie zostało wprowadzone na rynek na początku roku i spotkało się z poparciem i zainteresowaniem przewoźników. Kontrakt na korzystanie z tej technologii podpisało już ponad 60 linii lotniczych, w tym tacy czołowi przewoźnicy jak Delta, Avianca, Air India, Sun Country Airlines, Peruvian Airlines, Ryanair, British Airways, Iberia, easyJet, SilkAir, Singapore Airlines, Air China i United Airlines.

Wydanie: 6/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail