Warsztaty turystyki przyjazdowej

Organizacja i przebieg Światowych Dni Młodzieży jest dla Polski szansą na pozyskanie gigantycznego grona przyjaciół i ambasadorów, a rekomendacja jest aktualnie najskuteczniejszym kanałem przepływu informacji. 1-4 października w Krakowie Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała doroczne warsztaty turystyki przyjazdowej, w tym roku po raz pierwszy poświęcone turystyce religijnej, w tym pielgrzymkom.

Przedstawiciele 31 biur podróży z jedenastu krajów i 33 z Polski, spotkali się, by nawiązać współpracę, w tym w kontekście organizacji w Polsce w 2016 roku Światowych Dni Młodzieży z udziałem papieża Franciszka. Do Polski przyjechali starannie wyselekcjonowani touroperatorzy z takich krajów jak Australia, Argentyna, Brazylia, Filipiny, Kanada, Meksyk, USA, kraje Ameryki Południowej, RPA, Hiszpania, Portugalia, Włochy i Niemcy. W organizację samych warsztatów, a także podróży studyjnych, włączyło się kilka polskich biur podróży, Kraków oraz Małopolska Organizacja Turystyczna. Zainteresowanie udziałem w Światowym Dniu Młodzieży jest bardzo duże, co widać po dynamice wzrostu. Pierwszy Światowy Dzień Młodzieży odbył się w 1985 roku w Rzymie i zgromadził około 300 tys. uczestników. Sześć lat później w Częstochowie z udziałem polskiego papieża wzięło w nim udział już prawie półtora miliona ludzi, a w 2013 roku w Rio de Janeiro w końcowej mszy wzięło udział 3,7 mln osób. Szacunkowa liczba spodziewanych gości w Krakowie wynosi 2-2,5 mln. – Organizacja i przebieg Światowych Dni Młodzieży jest dla Polski szansą na pozyskanie gigantycznego korpusu przyjaciół, a rekomendacja jest aktualnie najskuteczniejszym kanałem przepływu informacji. Musimy jednak się do tego dobrze przygotować – podsumował warsztaty Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Wydanie: 6/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail