Nie boimy się innowacyjnych działań promocyjnych

Gra była elementem promocyjnym sieradzkiej starówki zrewitalizowanej w ramach środków unijnych – mówi prezydent Sieradza Jacek Walczak.

rt-2014-10-36

Skąd pomysł, by Sieradz promować poprzez grę planszową?

Gry planszowe przechodzą światowy renesans. Kiedyś kojarzyły się tylko i wyłącznie z Chińczykiem i Eurobiznesem, a dzisiaj stały się trendem we wspólnym, rodzinnym spędzaniu czasu. To był impuls, by w ten oryginalny sposób promować Sieradz na zewnątrz, a mieszkańcom przypomnieć o bogatej historii ich grodu. Gra jest tak skonstruowana, że łączy fakty, wydarzenia i postaci związane z historią i współczesnością Sieradza z fantastyką, jednak w taki sposób, że informacje przekazywane są w ciekawy, interesujący sposób.

Nie było obaw, że taki pomysł może zostać źle przyjęty, że padną zarzuty o złym wydawaniu pieniędzy? Przecież...

Wydanie: 8/2014, PROMOCJA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail