„Chude myślenie” w branży

Raport zatytułowany Cleared for take-off opracowany został przez specjalistę w dziedzinie prognozowania innowacji Jamesa Woudhuysena na zlecenie firmy Amadeus.

Wykazuje on, że tylko przyjmując koncepcję lean thinking w obszarze IT i eliminując działania, które nie tworzą wartości dla klienta, branża może zyskać większą kontrolę zarówno nad złożonością, jak i kosztami systemu. Dokument pokazuje, że prawdopodobnie najważniejsze jest to, by wraz z pojawieniem się szybko zmieniających się preferencji konsumentów, upowszechnieniem się możliwości w zakresie wyszukiwania, rezerwacji i zapasów, nowych technologii oraz krótszych niż kiedykolwiek cyklów innowacji, firmy turystyczne powinny przyjąć koncepcję lean thinking już teraz, ponieważ w innym wypadku istnieje ryzyko, że pozostaną w tyle. Najprościej ujmując, podejście lean thinking zakłada eliminowanie marnotrawstwa i nieefektywności przy jednoczesnym zwiększaniu skuteczności i wartości dla klienta. Raport wskazuje, że stosując te zasady w branży turystycznej w obszarze IT firmy mogą oferować klientom bardziej zróżnicowane i przystępne funkcjonalności w sposób lepiej spełniający ich potrzeby, a także poprawić ich ogólne doświadczenia z podróży.

Wydanie: 9/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail